• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, want er zijn geen alternatieven voor. Want als je het op mensen test zit Amnesty International aan je broek...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Btw, er worden al dingen op mensen getest. Die melden zich vrijwillig aan en aangezien iedereen hier tegen testen op dieren is, waarom melden jullie je daar niet voor aan?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oneens!


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    no way.

    Akkoord :)


    /

    neey(N)


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    nee, gewoon totaal niet.


    -

    neen ,

    die wetenschappers zijn echt respectloos.Eens zien hoe zei zich zouden voelen als zei een dier zouden zijn en voor stomme proeven gebruikt zouden worden...


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    \nee1

    \ik vind dat serieus waar echt dierenmishandeling.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik ben er met de make up en parfum niet mee eens want dta is onnodig om dat te doen het is niet noodzalelijk om make up en parfum te hebben maar eht meot wel kunnen emt medicijnen maar dan wel met weiniger dieren en ze moeten een mooi leven gehad hebben.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Nee ><
    da ze da dan is op mensen doen ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Omg helemaal oneens! Ik ben een ultra veganist en ben er trots op.

    Phenomenon schreef:
    Echt niet!
    Waarom zou het niet op mensen getest mogen worden en wel op dieren. Dieren zijn echt niks minder.
    Ik vind het onrespectloos.

    Ookal zijn het medicijnen die getest moeten worden. Doen ze maar op een andere manier.

    idd.

    mensen zijn (zoog)dieren voor de duidelijkheid,
    ja een konijn, krokodil, hond lijkt niet op jou nee.
    maar toch zijn we allemaal soortgenoten, dus wat ga je van die middelen op hun teste, vind'k een beetje dom :')
    kan ik evenzeer het voorbeeld geven, dat je even bijtmiddel op je zus dr kop gaat gooie.
    slaat toch ook nerges op ?
    net zoals de zeehondenjacht, nerges voor nodig.
    sommigen hebben er zelfs plezier in arme baby zeehondjes neer te knuppelen, nou ehh fun enzo :']

    Confined schreef:
    Btw, er worden al dingen op mensen getest. Die melden zich vrijwillig aan en aangezien iedereen hier tegen testen op dieren is, waarom melden jullie je daar niet voor aan?

    Die zit! ;)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    dus...

    iedereen die hier erop tegen is, koopt alleen make-up dat echt niet op dieren is getest?

    tuurlijk is het niet normaal maar, volgens mij zijn er meer merken die wel op dieren testen dan niet.. (don't know just a guess.) en aangezien iedereen wel maybelline/rimmel whatever thuis heeft... testen die op dieren?..