• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Marilyn Manson zijn een slecht voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Uhh.... -geen mening-

    Ik weet wel dat MM rockt :Y)


    Scream for mercy!

    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)


    Your make-up is terrible

    De kids van tegenwoordig doen veel te snel dingen zonder na te denken, we laten ons te snel beinvloeden door een clip op door iets op tv, dus ben ik het er eigenlijk toch mee eens.


    -

    Artiesten zoals eminem en lady gaga zijn een slecht voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig.
    ik ben het er niet mee eens, je kiest toch zelf wie je voorbeeld is? trouwens.. mm doet nu wat hij leuk vind enzo.. kwa baan en shit. niemand is perfect.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind Tokio Hotel en Lady Gaga een heel slecht voorbeeld. Maar niet alle artiesten zijn zo. Maar ik denk toch dat ik heb er mee eens ben. (typing)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet ben het er gedeeltelijk mee eens denk ik


    We can only learn to love by loving.

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)

    En hier ben ik het mee eens. [/teluiomzelftetypen]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan vind ik PH, Lilo en Bitbit erger.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bullshiit.
    Ik bedoel de jeugd komt minder in contact met MM omdat je niet elke dag een clip, fso van hem ziet. Terwijl je dat van andere artiesten wel doet en zij hebben dan een veel ergere invloed op de jeugd.

    -Amen.

    Nu de jeugd van tegenwoordig toch al geen klote meer voorstelt vind ik het eerder een goed idee om Marilyn de jeugd op te laten voeden. Ik bedoel Marilyn maakt tenminste hele normale clips (voel je het sarcasme, maar eigenlijk meen ik het wel… serieus) en hij rockt tenminste over het gene wat wel uitmaakt.
    VAN MARILYN KUN JE NOG HEEL WAT LEREN!
    Bizarre is Fun.
    Marilyn-over-the-top is even more fun.
    Oh en zijn painting are like WHOA!

    Nee, ik denk van niet. Niet mee eens.


    History is not hatred.

    Mwhaa, jaah denk het wel.


    I want my bloody cheese now!^^

    uhm nee.. xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vind hem eng,
    maar het is nu ook weer niet dat ik het ermee eens ben. :')

    Nee, dat vind ik niet.
    Het is de maatschappij die zo'n artiesten een slecht imago geeft en hen tot slechte voorbeelden maakt.