• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Marilyn Manson zijn een slecht voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens. Zo kan alles of iedereen slecht zijn voor de jeugd.

    En The Unforgiven van Metallica zet mensen aan tot zelfmoord, ik luister naar Dark Sanctuary dus ik moet wel een suicidale door ouders verwaarloosde goth zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    En The Unforgiven van Metallica zet mensen aan tot zelfmoord, ik luister naar Dark Sanctuary dus ik moet wel een suicidale door ouders verwaarloosde goth zijn.


    Uhuh, precies!
    En als ik naar Aerosmith luister, ben ik een drugsverslaafde, vreemdgaande crackhoer, die in iedere lift een wildvreemde bespringt. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee.


    Your Butt is Mine!

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)

    dan is alles en iedereen een slecht voorbeeld!

    ik denk dat iedereen voor zich zelf kan beslissen hoe ze willen zijn en waar ze van houden dat ligt niet aan een of andere artiest.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Wat dacht je van Ozzy in de 70's en Michael Ombouw/Jackson in de 80's/90's? Er zijn altijd artiesten geweest die "het slechte voorbeeld" geven en er zijn ook altijd een paar gekken die het ze na gaan doen...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Aurelia schreef:
    En The Unforgiven van Metallica zet mensen aan tot zelfmoord.../i]

    Boeeeeee
    Unforgiven gaat over het leven, niet over de dood! :P
    Anders had ik al 20 keer uit het raam gesprongen xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    StoneCold schreef:
    (...)
    Boeeeeee
    Unforgiven gaat over het leven, niet over de dood! :P
    Anders had ik al 20 keer uit het raam gesprongen xD

    En The Suicide Dog Bridge :'[
    Willen ze soms dat we onder de Engelse toets spontaan uit het raam springen?
    We worden op school al opgehokt als dieren.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee dat vind ik niet


    One Day you'll remember me...

    dan zou je beter kunnen zeggen dat alle artiesten een slecht voorbeeld zijn

    Want zo hebben ze allemaal wel iets
    De ene clip is te naakt, de andere clip weer te ruig ensô^^


    I solemny swear i am up to no good

    beuh je denkt toch ook niet : oh amy winehouse pakt drugs , dat wil ik ook doen o_O
    zo stom is de jeugd ook niet denk ik xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nerveus schreef:
    Ik vind Tokio Hotel en Lady Gaga een heel slecht voorbeeld. Maar niet alle artiesten zijn zo. (typing)


    Ben het half met de stelling eens;)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Prodigy schreef:
    Nee, dat vind ik niet.
    Het is de maatschappij die zo'n artiesten een slecht imago geeft en hen tot slechte voorbeelden maakt.

    idd.
    Iedereen heeft het recht om zijn eigen stijl te ontwikkelen.
    Laat die media maar leuteren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.