• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Marilyn Manson zijn een slecht voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens ^^
    Dan kan je alles een slecht voorbeeld geven. En dan blijft enkel Slager over, en dat is te braaf.


    death to the one at the end of the serenade.

    Nou niet akkoord.
    We kiezen toch zélf waarvan we van zijn, wie ons voorbeeld is enzoo. Als dat Marilyn Manson is of Laura Lynn of Jantje Smit, who care's? Eén pot nat, you know. Britney Spears is dan een slecht voorbeeld omdat ze altijd te sexy is, Beyoncé omdat ze de diva speelt, MM omdat hij zogezegd choqueert (?) en Lady Gaga omdat ze er als een hoer bij loopt :} Alle artiesten zullen wel hun slechte kantjes hebben dus niet akkoord.

    dat doen hun nie zlef komt door hun maatschapij xD


    You Lack Hatred

    nee.


    From one side to another you're thrown by your fate.

    alsof ouders zo'n goed voorbeeld zijn wil je zegge :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wel en niet mee eens.
    Hij ziet er echt raar uit [mening] en zijn liveperformance zijn nogal... hoe noem je dat? Tja, als je een liveperformance hebt gezien, weet je het.
    Maar alsnog, misschien is het vanbinnen wel een goede man enzo?
    Njaa, het is ongeveer 70% voor en 30% tegen.


    Destroy what destroys you.

    Iedere artiest heeft wel iets waarmee hij een slecht voorbeeld geeft aan de jeugd.
    Niet mee eens, dus. Artiesten zijn ook gewone mensen, ze mogen doen waar ze zin in hebben.


    ok

    Oneens


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Oneens.


    and only now do you realize that you miss me

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)


    Helemaal mee eens :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hmm, hier heb ik geen mening op denk ik. Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant ook wel wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    en lady gaga dan? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)


    *Sluit zich bij haar aan*

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik vind MM echt coolish xD maar zijn clipjes moet je niet gaan nadoen! want dan is hij wel een slecht voorbeeld, je kan er wel gewoon naar luisteren, maar die clipjes die er nu zijn zijn ook niet echt goed fzoo xD
    ik ben het er een beetje mee eens want de clipjes zijn nogal tsja heftig xD maar de muziek kan wel gewoon

    (dance)


    They call me dr. phil