• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zoals Marilyn Manson zijn een slecht voorbeeld voor de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben het er niet mee eens.
    zo kan je over alles wel een slecht voorbeeld noemen, toch?

    Nouja, dat heb je met zoveel artiesten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben er niet mee eens, want dan zou bijv. lady gaga ook al een slecht voorbeeld zijn en nou.. iedereen heeft dan wel iets dat slecht is.


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Als MM al een slecht voorbeeld is moet je je TV, computer, de radio en alle magazines en kranten het raam uit pleuren en met de gordijnen dicht naar een muur staren. Over de kleur valt nog te discusseren, van rood zou je agressief worden en zwart is depressief. Maar luister niet naar mij, stel je voor dat ik iemand beïnvloed.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet mee eens.
    Ik vind juist dat ze wél een voorbeeld zijn. Ze doen af en toe (kuch) dan misschien wat rare dingen, maar ik heb alsnog veel respect voor Marilyn Manson. Alleen al waar zijn naam voor staat. Die mensen laten zien waar ze voor staan, en al is het soms op een wat excentrieke manier, ik sta helemaal achter het idee van jezelf uiten.
    En je moet de artiesten 'kennen' om hier een mening over te kunnen geven, vind ik. Weten wat ze beweegt en hoe hun leven verlopen is, en wat ze erachter bedoelen. Maar goed, [/lulverhaal]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Screwed schreef:
    Als MM al een slecht voorbeeld is moet je je TV, computer, de radio en alle magazines en kranten het raam uit pleuren en met de gordijnen dicht naar een muur staren. Over de kleur valt nog te discusseren, van rood zou je agressief worden en zwart is depressief. Maar luister niet naar mij, stel je voor dat ik iemand beïnvloed.


    Whaha, mee eens!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Dan kun je je helemaal wel afsluiten van de media, want het ligt niet eens aan de persoon, maar aan het imago dat ze zichzelf maar opgedragen hebben.


    -

    Neuuuuh :3


    I don't need words to feel those lips.

    wrom zouden ze een slegt voorbeeld geven?? ik denk eerder dat van die artiesten zo hoerig en sletterig erbij lopen een slegt voorbeeld geven


    I believe i can <3

    Ik ben er niet mee eens. Je kiest zelf wie je voorbeeld is, en iedere artiest heeft iets wat "slecht" zou kunne zijn voor de jeugd. Dat ligt echt niet aan iemand die er anders uit ziet.


    What makes you different, makes your beautiful!

    TeddyMurder schreef:
    Naah... Eigenlijk zijn zowat alle artiesten slecht voor de jeugd. Britney is te sexy, Paris een te erge feestbeest, de clips van de rappers zijn te naakt, van rock en metal word je te afgressief....
    Joh, we kunnen wel niets meer :Y)


    You move me ......... Kurt

    neej
    omdat marlin manson is wie hij wilt zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    niet mee eens,


    It's not the same without you.

    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nerveus schreef:
    Ik vind Tokio Hotel en Lady Gaga een heel slecht voorbeeld. Maar niet alle artiesten zijn zo. Maar ik denk toch dat ik heb er mee eens ben. (typing)


    Tokio Hotel? x'D


    Scream for mercy!