• Dit is echt triest. Ik weet niet of jullie het al wisten. Maar TMF heeft dus een Anti Bill Kaulitz Meeting georganiseerd. Écht.. Hoever kunnen ze gaan? Al die Anti TH hyven, was dat niet genoeg? Antwoord daarop is duidelijk dus. Het is niet helemaal dor TMF georganiseert, grootendeels toch wel. Hún zetten het op de site en zenden het uit. En waarschijnlijk zijn ze ook nog heel blij met het bericht ook. Dat blijkt wel hé Damien? Oké, ik haat TMF. Om wat voor reden dan ook, dit is te triest, niet?

    -XxX- Muppzel

    Ik vind het niet triest. Wij hebben onze mening en zij hebben hun mening. Laat ze. Als je er tegenin gaat verlaag je jezelf tot hun niveau. En we weten allemaal dondersgoed dat TH fans daarboven staan.
    Als we zo doorgaan gaat het nog eens uitlopen op een heuse oorlog. En dat zijn de haters dus echt niet waard.


    Bored.

    Ik heb het al gezien.
    Maar het is idd laf.
    Meer woorden izjn er eigenlijk niet voor

    Laf, laaghartig, onresepectvol,...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dit is zwak wij maken tog ook geen anti-rhianna(ofhoejehetsgrijf)sites of dat soort dingen ik vind dit zoo zwak alleen omdat ze het niet leuk vinden(volgens my van tmf alleen damien)ik vind het zwak dat ze geen respect hebben voor ons de fans en tokio hotel zelf!! desnoods ga ik dan met een hele club fans er heen en ik ga aan tmf zelf vragen waar dit voor is(ohkee dat laatste is overdreven)

    dit is zwak wij maken tog ook geen anti-rhianna(ofhoejehetsgrijf)sites of dat soort dingen ik vind dit zoo zwak alleen omdat ze het niet leuk vinden(volgens my van tmf alleen damien)ik vind het zwak dat ze geen respect hebben voor ons de fans en tokio hotel zelf!! desnoods ga ik dan met een hele club fans er heen en ik ga aan tmf zelf vragen waar dit voor is(ohkee dat laatste is overdreven)

    Als je dat doet, geef je de haters dus precies wat ze willen: Aandacht die ze niet verdienen.


    Bored.

    (...)
    Als je dat doet, geef je de haters dus precies wat ze willen: Aandacht die ze niet verdienen.

    ben het ook niet van plan maar ik vind het wel respectloos van tmf

    als ik eentje van tmf tegen kom en dan ga ik hem of haar de huid vol schelden zo boos ben ik

    egt zielig

    je zet jezelf en andere TokioHotel fans dr alleen maar voor lul mee, als je boze brieven of andere meetings gaat organiseren omdat je t niet kwoel vind. dat het niet leuk is snap ik, maar luister ook naar Mariko. (DarkPassion) zij is verstandig (:


    it's cool to know nothing.

    nou wij hebben onze mening van WE LOVE TH en zij blijkbaar niet ik vind het niet bepaald zielig ofzo. Ik blijf gewoon TMF kijken en ik ga ook dat ANTI bill kaulitz ding eens bekijken wnt ik wil wel eens weten wat die mensen tegen hem hebben, Maar ik vind dit nou geen reden om TMF te poycotten ofzo want ze hebben ook voor concerten hier in nederland gezorg. het TH geval is je hebt haters en lovers en emnsen die geen mening hebben. en de HATERS en LOVERS zijn met ongeveer evenveel en dus heelveel mensen. Dus ze doen dit gewoon voor kijkcijfes denk ik. Wan je hebt natuurlijk ook super veel Haters. En om nou een anti damien hyve op te richten vind ik ook nergens opslaan want hij heeft ook zo z'n mening en dan nog een vraag waarom zouden de TH fans wel een anti Damien hyve op mogen richtten omdat hij zijn mening uit en de ANTI THers Geen anti TH omdat zij hun mening willen uitten dat klopt toch neit ik ben het nu niet voor de haters aan het opnemen ofzo het is gewoon mijn mening en een feit want het klopt niet dat wij als lovers wel een anti hyve mogen oprichtten en de haters niet dat klopt niet en daarbij komt het is maar een hyve iets op internet en als je het neit wilt zien ijk je gewoon niet en klik je er neit op en die je het toch en wil je het niet zien heb ik een oplossing voor je: GEWOON OP DAT KRUISJE RECHTS BOVENIN JE SCHERM KLIKKEN... ik vind we dat als je fam bent nog steeds eerlijk mag blijven en niet omdat het van TH is het meteen geweldig vinden ik ben nu ook eerlijk als ik zeg dat ik niet elke outfit van bill even geweldig vind dat kan ook gewoon niet je kan neit alles leuk aan hem vinden geloof me ik ben een TH-fan maar ik blijf wel een eerlijke fan en ik hou gewoon mijn mening..

    (K)-YOU.KNOW.WHO

    p.s. ik nam het dus neit op voor de haters als dat maar duidelijk is.

    Ik vind het niet triest. Wij hebben onze mening en zij hebben hun mening. Laat ze. Als je er tegenin gaat verlaag je jezelf tot hun niveau. En we weten allemaal dondersgoed dat TH fans daarboven staan.
    Als we zo doorgaan gaat het nog eens uitlopen op een heuse oorlog. En dat zijn de haters dus echt niet waard.

    Mee eens !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    EN DAARBIJ KOMT DAMIEN IS WEG BIJ TMF!! dus euhm dit zal nu neit meer aan Damien liggen en daarbij komt ik vind dat Damien wel lef heeft zoiets zeggen tijdens een live uitzending wara weet ik het hoeveel TH fans naar kijken :P

    (K)-YOU.KNOW.WHO

    dat was het eind evan mijn roman

    Ik vind het niet triest. Wij hebben onze mening en zij hebben hun mening. Laat ze. Als je er tegenin gaat verlaag je jezelf tot hun niveau. En we weten allemaal dondersgoed dat TH fans daarboven staan.
    Als we zo doorgaan gaat het nog eens uitlopen op een heuse oorlog. En dat zijn de haters dus echt niet waard.


    Ja, ze mogen hun eigen mening hebben, maar er zijn toch wel al meer bands geweest die ineens SUPER bekend zijn en SUPER veel fans hebben, en ze doen het alleen maar bij Tokio Hotel! Ik vind ni da ze eigelijk da recht hebbe om zo'n dag te organiseren! Wij hebben tog ook nog nooit nen LOVE TOKIO HOTEL - dag ofzo georganiseerd, wa klage ze dan? Da wij hun muziek goe vinde? ZOIETS is idd zielig! ;)


    007

    Gewoon kinderachtig gedrag.
    Hun mogen hun mening uiten, maar dit vind ik echt wel zwaar kinderachtig. -.-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ok daar heb je dan wel weer gelijk in meer wat is een TH fan meeting dan dat is egenlijk net zoiets als een tokio hotel love meeting maar schijt ik vind het slap omdat te doen als je iets haat ga je er toch neit zoveel moeite aan besteden en daarbij komt love and hate are close to eachtother :P

    (K)- YOU.KNOW.WHO

    Kijk iedereen zegt wel dat het valt ondee: Vrijheid van meningsuiting! Maar de haters hebben geen mening meer, ze slaan TH-lovers in elkaar, ze pesten TH-lovers! DAt is toch geen mening meer?! :O


    Tears are crashing out of my eyes

    nee dat vind ik on terecht mar als je het bij je mening houd dan vind ik het geen probleem nederland en belgie zijn een vrij land en als je iemand in elkaar slaat heet dat mishandeling en daar kan je voor opgepakt worden als je dat ervoor over hebt om een th-fan zich slecht te laten voelen dan vind ik je wel erg zielig als je zoiets doet krijg je thuis vast aandacht tekort

    (K)-YOU.KNOW.WHO