• Dit is echt triest. Ik weet niet of jullie het al wisten. Maar TMF heeft dus een Anti Bill Kaulitz Meeting georganiseerd. Écht.. Hoever kunnen ze gaan? Al die Anti TH hyven, was dat niet genoeg? Antwoord daarop is duidelijk dus. Het is niet helemaal dor TMF georganiseert, grootendeels toch wel. Hún zetten het op de site en zenden het uit. En waarschijnlijk zijn ze ook nog heel blij met het bericht ook. Dat blijkt wel hé Damien? Oké, ik haat TMF. Om wat voor reden dan ook, dit is te triest, niet?

    -XxX- Muppzel

    sorry hoor. maar ik heb dus geen th-fan. maar wij moeten wel respect voor jullie hebben. nou, heb dan ook respect voor ons?! ik heb ook op heel veel hyves gezien; haat aan th-haters? dat slaat dan toch ook nergens op?

    sorry hoor. maar ik heb dus geen th-fan. maar wij moeten wel respect voor jullie hebben. nou, heb dan ook respect voor ons?! ik heb ook op heel veel hyves gezien; haat aan th-haters? dat slaat dan toch ook nergens op?


    IK ben WEL een th-fan en ik ben eht helemaal met je eens maar dat had ik ook al gezegd hier ergens eerder op eht forum ik vind sommige th-fans een beetje vaag van ja wij mogen wel een haat aan de th-haters hyve oprichten maar zij geen bill is een wijf hyve dat vind ik dus net zoals jou enrgens op slaan ieder zijn eigen mening die van mij is ik vind TH leuk goed enz. en die van jou is ik vind TH niet zo leuk maar dat is jou mening en die mag je uitten dus IK BEN EHT MET JE EENS

    xx

    krijgen die te weinig aandacht fzo?

    Dat is dan alleen in Nederland, precies.. Ik vind er niets over op de Belgische TMF...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    We kunnen ook namens heel veel Tokio Hotel fans een mail/brief sturen dat we dit niet normaal vinden!
    En ik snap niet waarom TH-Haters gerespecteerd worden, zij bedreigen/vermoorden fans, niet andersom!
    Ik vind het echt FUCKING triest.


    -

    Ik vind het niet triest. Wij hebben onze mening en zij hebben hun mening. Laat ze. Als je er tegenin gaat verlaag je jezelf tot hun niveau. En we weten allemaal dondersgoed dat TH fans daarboven staan.
    Als we zo doorgaan gaat het nog eens uitlopen op een heuse oorlog. En dat zijn de haters dus echt niet waard.

    Daar heb je wel gelijk in. Maar toen TMF Tokio Hotel mogt intervieuwen zat Nikki dus mooi wel te flirten.. Dus dat vind ik niet kunne, Teggenover de jongens beetje scheinheilig doen en dan daarna beetje dom doen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Okee.. ik vind het vaag,, TMF sponsorde toch de Tokio Hotel 1000 hotels tour??
    En ik vind het idd ook lullig tegenover de jongens!
    Ze maken tijd vrij om bij TMF op de bank te zitten en dit krijgen ze ervoor terug :S

    hoe vaak mot ik het nog zeggen TMF ORGANISEERT HET NIET!! ze praten er alleen over en hebben er een stukje op hun site over staan meer niet! ikheb nergens zien staan dat TMF PRESENTS en als ze dat dus wel deden hadden ze het er met koeienletters bovengezte dat is typisch TMF

    xx

    geesus(!) hoe dom kunne ze zijn?!
    denken ze egt dat ze daardoor meer kijkers gaan krijgen??
    Mss wel allemaal th-haters,, ma veel lovers gaan tmf dan wel uit hun tv-gids schrappen hoor,, alléé ik toch
    ma jonges tog,, dit gaat egt te ver
    laat de fans tog fan zijn!

    geesus(!) hoe dom kunne ze zijn?!
    denken ze egt dat ze daardoor meer kijkers gaan krijgen??
    Mss wel allemaal th-haters,, ma veel lovers gaan tmf dan wel uit hun tv-gids schrappen hoor,, alléé ik toch
    ma jonges tog,, dit gaat egt te ver
    laat de fans tog fan zijn!


    hoe vaak mot ik het nog zeggen TMF ORGANISEERT HET NIET!! ze praten er alleen over en hebben er een stukje op hun site over staan meer niet! ikheb nergens zien staan dat TMF PRESENTS en als ze dat dus wel deden hadden ze het er met koeienletters bovengezte dat is typisch TMF



    xx- ManDASienTJj

    omg
    da's gwn té zielig;;
    wie gaat daar nu naartoe x'D
    een fan-meeting kan ik meer dan begrijpen;; maar dit?

    Diie zijn Egt Zielig , ö
    Da Ze Bill Nii Afkunnen Ofzo , Oké ,
    Ma Een Anti Bill K. Meeting, Da Is Er Over !
    Hoe Zielig Kunde Zijn , ö

    als ik iemand vn tmf tegekom komt die er ni heelhuids vanaf :@

    WTF? Gaat TMF nou ook nog eens zielig doen?

    Sorry hoor maar nou hoop ik echt dat Kubus & Bangbang ( goede rappers ) eens de bekken van die kansloze VJ's komen verbouwen. En helemaal die van die Valerio. Of nog beter: diegene die zo zielig is om zo iets te presenteren.

    Ik kijk sowiezo al naar MTV als ik TV kijk wat niet vaak is.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Tmf is zielif , als ze der voor staan zijn die alt vriendelijk ( zoals in intervieuws) en achter hun rug zo gaan roddelen en actie's organiseren ,,
    willen ze nu echt meer aandacht? tss...