• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik vraag me af of er ooit een film over zijn leven gaat komen

    Mannequin schreef:
    (...)die arts heeft er vast wel iets mee te maken. Maar iemand zei dat die arts wel hem had geprobeerd te reanimeren...

    het is allemaal echt een raadsel. Maar miss wilt die familie nooit de oorzaak vertellen
    ze weten het nog geen eens. en ik dnka dat de familie nu een zonde bok nodig heeft totdat ze weten wat er is gebeurt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    nee ik bedoel dat mijn moeder hem helemaal hefet gezien.
    en ja het was heel lang zeker 5 jaar


    Weet je maybe of hij ook nog een keer wordt uitgezonden?


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Weet je maybe of hij ook nog een keer wordt uitgezonden?

    geen iedee ik heb hem niet gezien alleen mijn moeder. en ik weet niet eens honder% zeker dat het de zelfde is maar ik dag van wel. het gaat over de zlefde dingen daarom.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mannequin schreef:
    (...)die arts heeft er vast wel iets mee te maken. Maar iemand zei dat die arts wel hem had geprobeerd te reanimeren...

    het is allemaal echt een raadsel. Maar miss wilt die familie nooit de oorzaak vertellen


    Ja maar dat lekt heus wel uit:X

    Denk maar aan de mensen die de autopsie hebben gedaan enzo. De pers krijgt dat er wel uit I think.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
    en het was trouwens een overdosis morfine


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het is toch op RTL 4?
    over 5 minuten


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja maar dat lekt heus wel uit:X

    Denk maar aan de mensen die de autopsie hebben gedaan enzo. De pers krijgt dat er wel uit I think.
    daar heb je gelijk in. Of er zijn desnoods gekken die zijn papieren van het ziekenhuis gaan stelen.

    GoldenShot schreef:
    ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
    en het was trouwens een overdosis morfine



    kan evengoed een roddel zijn ;), er zijn toch al genoeg roddels over hem dat niet waar zijn.


    -

    ik vint het alleen dom van die arts

    wanneer 911 gebelt wort,, wort er gezegt dat ze aan het reanimeren zijn,, maar dat michael op bed ligt,, terwijl iedereen die kan reanimeren moet weten dat je een verharde ondergrond nodig hebt voor de druk,, dus egt handig was die niet


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    ik vint het alleen dom van die arts

    wanneer 911 gebelt wort,, wort er gezegt dat ze aan het reanimeren zijn,, maar dat michael op bed ligt,, terwijl iedereen die kan reanimeren moet weten dat je een verharde ondergrond nodig hebt voor de druk,, dus egt handig was die niet
    Volgensmij lag die al wel op de grond hoor =S

    maar waneer begint het nouw?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    nee,, want er wort gezegt,, leg hem maar eerst op de grond


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Toen ik net naar 'iTunes Store' ging (de Belgische) zag ik dat ineens 3 liedjes van MJ trg in de top 10 staan van de Tophitlijst en verschillende van zijn albums in de topalbumlijst.. Wedden dat er weer mensen zijn cd's in de winkels gaan kopen enzo? Hij zal -zoals veel artiesten na hun dood- nog veel geld verdienen.
    En ivm met die arts: hij zou geen overdosis morfine hebben gegeven. Maar MJ nam wel 9(!) verschillende soorten medicatie, waarvan zo 1 van die dat hij nam, al dodelijk kan zijn voor een gewoon iemand. Kwam daar dan nog bij dat M.J met zijn 185 cm (ofzo) nog maar 60 kg woog.. niet echt verbazend dat hij een hartstilstand kreeg.

    TeamEdward schreef:
    maar waneer begint het nouw?

    kijk in de tv gids


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥