• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Officeel bevestigd door amerikaanse media dat Michael Jackson is overleden aan een hartstilstand.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)


    Echt waar...? o.o


    Scream for mercy!

    Ja hij is dood... Er zijn nog geen officiele rapporten van het ziekenhuis, maar hij is dood...
    Ondanks dat hij als freak werd gezien (en dat vond ik zelf ook, maar ik kreeg steeds meer respect voor hem), is zijn muziek geweldig. Dit is echt verschrikkelijk! Hij was pas 50...
    @Edit; gedachten niet goed verwoord.


    Get back motherfuckerz'

    Enchant schreef:
    (...)

    Echt waar...? o.o
    Ja, erg genoeg wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zomg... Mijn pa zal zich rot lachen. Maar ik vind het echt zielig. Hij mag dan wel eng zijn, maar als ik het liedje Ben van hem weer hoor van toen hij nog klein was, krijg ik echt wel tranen x.x


    Scream for mercy!

    het is toch niet zeker - waarschijnlijk wel, maar willen ze het niet naar buiten brengen - want CNN bevestigd het nog niet.
    maar omg o.o


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    het is toch niet zeker - waarschijnlijk wel, maar willen ze het niet naar buiten brengen - want CNN bevestigd het nog niet.
    maar omg o.o
    Cnn heeft inmiddels ook bevestigd.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Cnn heeft inmiddels ook bevestigd.

    Bij onze CNN nog niet? :x
    nee, maar ik ga er ook van uit dat hij dood is hoor. Het is wel een mindfuq -dat hij dood is- :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)
    Bij onze CNN nog niet? :x
    nee, maar ik ga er ook van uit dat hij dood is hoor. Het is wel een mindfuq -dat hij dood is- :/
    Ghehe neem aan dat we allemaal dezelfde cnn hebben. Nou het artikel op de cnn website is enkele minuten geleden veranderd in dat hij echt overleden is.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe neem aan dat we allemaal dezelfde cnn hebben. Nou het artikel op de cnn website is enkele minuten geleden veranderd in dat hij echt overleden is.

    oh nu zeggen ze het ook op tv o.o
    sucks :[


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben serieus echt helemaal naar de klote nu o,O. Ik was al vanaf mijn zesde een echte Michael fan, what the fak man. Hij is gewoon dood x.X


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben serieus echt helemaal naar de klote nu o,O. Ik was al vanaf mijn zesde een echte Michael fan, what the fak man. Hij is gewoon dood x.X

    Idd!Ik was een So you think you can dance herhaling aan het kijken en mijn huiswerk aan het maken staat er opeens heel droog; Wij onderbreken dit programma want Michael Jackson is dood. Mijn vader flipte en ik was mijn Shock. Mijn huiswerk is verkloot, maar dat boeit niet.


    Get back motherfuckerz'

    Ik hoop dat hij in zijn volgende leven beter geaccepteerd wordt dan hier het geval was...

    Prodigy schreef:
    Ik hoop dat hij in zijn volgende leven beter geaccepteerd wordt dan hier het geval was...

    Ik hoop met je mee...


    Get back motherfuckerz'

    Vond hem altijd al geweldig, en dat zal die ook blijven.
    Vind het echt jammer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury