• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Kvind het egt verschrikkelijk! :(

    R.I.P Michael Jackson!

    er komt vnaaf op tv een documentaire over micheal jackson.

    Micheal jackson; wat je niet had mochen zien.

    Dus zeg maar foutjes, of ongelukjes, en dan het échte verhaal er achter

    Ik ga vnaaf kijken met mijn mam^^

    R.I.P Micheal jackson (H)

    p.s ; mijn rouwproces is al zijn liedjes downloaden en die grijs draaien ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind hem best wel een creep,maar zijn muziek was wel goed enzo,en this wel zielig o-o

    Ik blijf het vreemd vinden dat hij gewoon dood is en dat echt heel de wereld bijna nu aan hem denkt. Dat is zo,
    raar.


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Ik blijf het vreemd vinden dat hij gewoon dood is en dat echt heel de wereld bijna nu aan hem denkt. Dat is zo,
    raar.
    Idd, maar wat ik misschien nog wat erger vind. Is dat alle mensen, die eerst tegen hem waren en de aanklachten geloofden hem nu ineens als heilig of geweldig beschouwen nu hij dood is, en nu ineens respect voor hem hebben. Dan heb ik zoiets van, leer iemand respecteren en waarderen als hij leeft, en niet nu hij dood is. Want daar heeft hij zelf ook geen flikker meer aan. Ik vond het echt zo erg om zijn stem gister op de radio te horen. Je hoorde dan telkens geluid fragmenten van hem tussen zijn liedjes door, ik kan daar nu echt niet tegen >.<.


    Wie du mir, so ich dir.

    echt jammer


    respect voor hem

    billy jean luister ik nu, vind ik prachtig nummer


    R.I.P


    respect


    dress me, i'm your mannequin.

    sorry ik heb en had gewoon helemaal niks met micheal,

    maar ik wens iedere fan sterkte toe (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Idd, maar wat ik misschien nog wat erger vind. Is dat alle mensen, die eerst tegen hem waren en de aanklachten geloofden hem nu ineens als heilig of geweldig beschouwen nu hij dood is, en nu ineens respect voor hem hebben. Dan heb ik zoiets van, leer iemand respecteren en waarderen als hij leeft, en niet nu hij dood is. Want daar heeft hij zelf ook geen flikker meer aan. Ik vond het echt zo erg om zijn stem gister op de radio te horen. Je hoorde dan telkens geluid fragmenten van hem tussen zijn liedjes door, ik kan daar nu echt niet tegen >.<.

    idd! Maar helaas gebeurt het wel vaker dat men iemand pas gaat respecteren of meer gaat respecteren na het overlijden. Jammer, want zulke fantastische artiesten als M.J verdienen respect, vroeger en nu. Damn it; ik werd deze morgen wakker en dacht: 'ik hoop dat ik het heb gedroomd' maar het is fucking waar en ik kan het nog altijd niet geloven. Toen ik gisteren zijn liedjes op Jim tv zag, kreeg ik echt een krop in mijn keel (en kippenvel over mij ganse lichaam maar dat heb ik altijd als ik zijn liedjes beluister)

    Ik vindt het best wel erg dat hij dood is.
    Want veel mensen d8ten dat hij een monster was omdat hij kinderen zou hebben aangerand.
    Maar ik geloof niet dat hij een heel slecht mens is want hij hield heel veel van kinderen.
    Oke hij zou ook we niet een geweldig persoon geweest zijn (I.V.M Drugs enzo)Maar ik geloof niet dat hij een monster is


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind het eigenlijk wel spijtig, niet dat ik fan was, maar iedereen kende Michael Jackson en niemand hoort zo vroeg te sterven, 50 is echt te jong daarvoor.


    -

    Nee, MJ =(
    Hij is nu gewoon een legende n__n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Idd, maar wat ik misschien nog wat erger vind. Is dat alle mensen, die eerst tegen hem waren en de aanklachten geloofden hem nu ineens als heilig of geweldig beschouwen nu hij dood is, en nu ineens respect voor hem hebben. Dan heb ik zoiets van, leer iemand respecteren en waarderen als hij leeft, en niet nu hij dood is. Want daar heeft hij zelf ook geen flikker meer aan. Ik vond het echt zo erg om zijn stem gister op de radio te horen. Je hoorde dan telkens geluid fragmenten van hem tussen zijn liedjes door, ik kan daar nu echt niet tegen >.<.

    Dat is wel vaker zo. Nou misschien een dom voorbeeld, zie het zoals je wilt, maar Vincent Van Gogh verdiende bijna niets met zijn schilderijen toen die nog leefde. Maar voor hoeveel worden die nu wel niet verkocht? En zo gaat het vaker, niet alleen bij schilders trouwens hoor. Is, denk ik, iets eigen van de mens om na iemand zijn dood toch in te zien dat hij/ zij niet zo slecht was als zij dachten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Idd, maar wat ik misschien nog wat erger vind. Is dat alle mensen, die eerst tegen hem waren en de aanklachten geloofden hem nu ineens als heilig of geweldig beschouwen nu hij dood is, en nu ineens respect voor hem hebben. Dan heb ik zoiets van, leer iemand respecteren en waarderen als hij leeft, en niet nu hij dood is. Want daar heeft hij zelf ook geen flikker meer aan. Ik vond het echt zo erg om zijn stem gister op de radio te horen. Je hoorde dan telkens geluid fragmenten van hem tussen zijn liedjes door, ik kan daar nu echt niet tegen >.<.

    Ik moet toegeven, ik was/ben één van degene dat hem niet zo geweldig vonden, maar wanneer iemand doodgaat bekijk ik het gewoon van een ander standpunt. Dat is misschien héél onrespectvol en erg voor die persoon toen hij nog leefde, maar zo gaat het bij mij nu eenmaal en zo zit ik in elkaar. Ik vind het nu echt erg dat hij gestorven is en de muziekwereld is echt iemand belangrijk kwijtgeraakt.


    Tanya is de beste.

    xTSUBASA schreef:
    er komt vnaaf op tv een documentaire over micheal jackson.

    Micheal jackson; wat je niet had mochen zien.

    Dus zeg maar foutjes, of ongelukjes, en dan het échte verhaal er achter

    Ik ga vnaaf kijken met mijn mam^^

    R.I.P Micheal jackson (H)

    p.s ; mijn rouwproces is al zijn liedjes downloaden en die grijs draaien ^^


    Weet iemand hoe laat dat is en op welk kanaal?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Weet iemand hoe laat dat is en op welk kanaal?

    ik dag sbs 6 maar weet niet zeker


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;