• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik en mama zijn zijn platen gaan zoeken op zolder en hebben ze grijs gedraaid
    You are not alone.


    Your Butt is Mine!

    Hij hoorde niet te sterven,
    hij was nog jong.
    en als je jong bent moet je vrij zijn.
    hij was niet vrij...
    weetje wat hem waarschijnlijk ook het meest ergerde...
    dat was de papparazi.

    Nu denken mensen..
    Hij heeft te veel van zijn pillen geslikt,waarschijnlijk heeft hij zelfmoord gepleegt..
    De ander denkt dat iemand hem heeft vermoord..

    MAAR IK DENK:
    Dat god hem geen pijn wou zien lijden.
    Dat god van hem hield zoals hij ook van ons houd.
    En dan micheal Jackson vooraltijd bij ons voort gaat.


    what the fck is a signature :8

    Over dat gedoe met die dokter. Het kan best moord zijn denk ik zo. Want het kan ook zo zijn geweest dat Michael zei "Laat me alsjeblieft inslapen." Ik zou hem geen ongelijk geven. Ik kan me zo niemand bedenken die zo sterk zou zijn geweest om zijn hele leven te lijden. Die arme jongen heeft nooit rust gehad, en nooit een normaal leven kunnen lijden. Hij was gewoon op, en hij was er gewoon klaar mee.

    Dus als dit een moord is. Het zei zo.. Dan hoop ik voor die arme arts dat ze hem niet vinden, want hij heeft dan waarschijnlijk enkel gedaan wat hem het beste leek. Want dan was het dit, of na het de eerste paar concerten op het podium. Dan waren er wel meer mensen overleden dan alleen Michael denk ik zo..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het echt héél erg. (huil)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Wat hij heeft gedaan met zijn gezicht, still his own choise.
    En dat van die verkrachting is nooít bewezen, dus daar is men niet zeker van.
    En het is wel zo vriendelijk om in dit topic 'normaal' te reageren, er zijn mensen die er écht kapot van zijn en zulke reacties hebben ze dan niet nodig. waaronder ik.

    sorry:X
    ik was toch niet echt grof o_O ik zei gwn m'n mening Nicky, like ik ken iemand en die is er helemaal kapot van dat hij dood is, ik heb hem ook fucking hard gesteund en de fans begrijp ik echt en ik vind het ook erg voor hen, maar ik was gewoon niet zo voor MJ..kan ik toch niet aan doen dat hij niet 'wouw' is in m'n ogen..
    maar you know that I never wanna hurt you:) dus twas ni slecht bedoelt zenne;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    THxTOMxTH schreef:
    Hij hoorde niet te sterven,
    hij was nog jong.
    en als je jong bent moet je vrij zijn.
    hij was niet vrij...
    weetje wat hem waarschijnlijk ook het meest ergerde...
    dat was de papparazi.

    Nu denken mensen..
    Hij heeft te veel van zijn pillen geslikt,waarschijnlijk heeft hij zelfmoord gepleegt..
    De ander denkt dat iemand hem heeft vermoord..

    MAAR IK DENK:
    Dat god hem geen pijn wou zien lijden.
    Dat god van hem hield zoals hij ook van ons houd.
    En dan micheal Jackson vooraltijd bij ons voort gaat.

    Amen(K)
    vind het mooi gezegd:)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Marilena schreef:
    (...)

    Het is moeilijk, maar het is een mens en hij had het al zo moeilijk dat het eigenlijk niet zo raar is. Ik vind het toch vreemd omdat hij de grootste artiest ooit is, maar we kunnen er niks aan doen...


    Zo gek is het niet dat ook zijn lichaam het begeven heeft. Mentaal had hij het al opgegeven. Maar zo'n leven kan niemand lijden. De grootste artiesten zoals Elvis, etc zijn ook op die manieren gestorven.


    -

    Expression schreef:
    (...)
    Idd!Ik was een So you think you can dance herhaling aan het kijken en mijn huiswerk aan het maken staat er opeens heel droog; Wij onderbreken dit programma want Michael Jackson is dood. Mijn vader flipte en ik was mijn Shock. Mijn huiswerk is verkloot, maar dat boeit niet.



    Bij Mij niet egt maar was de aflevering ook verkloot??

    Nou k hoop het niet,, xD

    Ik vind het zo erg dat hij is overleden,,

    Sterkte voor zijn familie,, R.I.P,,


    Life is a beautiful struggle

    YOUxLOSE schreef:
    Wedden dat-ie nog leeft!
    Net zoals Elvis!
    Mwhaha ;D ;D


    Natúúrlijk doen ze dit voor de grap. Fans rouwen om hem, en dan gaan ze uiteindelijk een grap maken?
    Echt heel logisch.


    -

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    je doet net alsof de dood de normaalste zaak van de wereld is..
    Michael was bekend over de hele wereld, hij was hét grote popicoon. Waarom zou het overdreven zijn? Omdat jij toevallig geen fan bent?
    En er zijn nou eenmaal fans die hem geweldig vonden. Als zij willen rouwen, laat ze dan gewoon. Jij wordt niet gedwongen of wel soms?
    Respecteer het gewoon.
    Enne.. lees de quote bovenaan even, wat door de mods is aangepast.
    Als je niets leuks weet te zeggen, zeg dan maar niets?


    -

    Na zo lange carriere en de succes is er toch een einde aangekomen. Hij heeft nu na 44 jaar rust gevonden en zij muziek is bij ons vast wel net wat meer dan geschiedenis,maar ook herrinneringen aan The King Of Pop. Zijn slechte jeugd -die hij in totaal maar 11 maanden heeft gehad- probeerde hij waar te maken voor zijn kinderen, net wat anders dan andere maar dat komt omdat hij zelf niet goed wist wat 'echte jeugd' was. De grote kindervriend en muziekliefhebber is na 50 jaar helaas overleden.

    R.I.P Micheal Jackson, you're a popstar in heaven now


    your eyes are like stars in the night.

    R.I.P. Michael Jackson



    Ben nog steeds in schok.

    ILoveHajar schreef:
    (...)

    Zo gek is het niet dat ook zijn lichaam het begeven heeft. Mentaal had hij het al opgegeven. Maar zo'n leven kan niemand lijden. De grootste artiesten zoals Elvis, etc zijn ook op die manieren gestorven.


    Ik bedoelde met 'vreemd', dat het raar is om te horen dat hij er niet meer is, omdat het een grote artiest was.


    .

    Marilena schreef:
    (...)

    Ik bedoelde met 'vreemd', dat het raar is om te horen dat hij er niet meer is, omdat het een grote artiest was.


    Ik quote jou alleen omdat ik makkelijker op zo'n reactie kon reageren. Maar voel je niet aangevallen, ik bedoelde het in het algemeen.


    -

    Ik vind het echt spijtig. Hij verdiende het niet om te sterven eigenlijk, maar ergens is het misschien ook wel beter voor hem dat hij eindelijk rust heeft gevonden. Hij was nooit echt opgezet met de paparazzi en daar heeft hij gelukkig nu geen last meer van.
    En hij kan trots zijn op wat hij in z'n leven bereikt heeft, want zo'n leven is niet voor iedereen weg gelegd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay