• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Marilena schreef:
    (...)

    `t Leek net of je aap wou zeggen...:X

    Ooh, zo.
    Nope, het was gewoon een spelfoutje :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ooh, zo.
    Nope, het was gewoon een spelfoutje :'D


    Okeej.....


    .

    Rest In Peace..


    Imperfection Is Beautiful

    ik persoonlijk sta er niet heel erg bij stil..
    ik vond zijn muziek wel heel goed maar ik vond hem ook aan de andere ant een beedje eng..
    maar ik snap dat dit voor fans en alles een groot verlies is..
    ik alleen *persoonlijk* sta er niet heel erg bij stil..
    :X


    A Noble was Born in Chaos

    pff ik had gisteren proclamatie en was dus laat thuis en toen was het al op cnn dat hij een hartaanval had gehad :/ ik dacht ng wel dat het niets ernstig was Ö nja men opa heeft er ook een gehad en hij heeft er niets aan overgehouden ;s mja toen hoorde ik 's morgens het nieuws pff ik ben er ng altijd niet goed van (:
    en ik ben er precies meer door aangeslagen dan door de dood van yasmine Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    R.I.P The king of Pop! -Veelste vroeg:(-

    Zijn muziek zal altijd blijven bestaan. Hij heeft muziekgeschiedenis geschreven!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bah, ik vind het echt vreselijk, toen ik het vanmorgen te horen kreeg geloofde ik het niet maar later hoorde ik het op tv en op de radio. Ik kan het nog steeds niet geloven, echt bizar, echt zonde!
    R.I.P Michael Jackson, The king of pop.
    De naam die hij echt verdiende !

    Moest bijna huilen toen ik het las in de krant.
    Hij was zooo goed!


    It's heavy but you are not the only one

    Ik werd echt beetje depressief wakker. Ik kwam beneden, en de radio staat dan altijd aan. Hoor ik tijdens m'n ontijtje dat Micheal Jackson, The King of Pop overleden is.. x_x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In het nieuws hadden ze gezegd, dat de privé dokter bij Mike was en dat hij normaal de laatste is die bij Micheal was. Hij is nu spoorloos ..

    Moord??


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    In het nieuws hadden ze gezegd, dat de privé dokter bij Mike was en dat hij normaal de laatste is die bij Micheal was. Hij is nu spoorloos ..

    Moord??
    Maar kijk is op perezhilton.com en dan bij die 911 call... dan is zijn dokter er wel

    Mannequin schreef:
    (...)Maar kijk is op perezhilton.com en dan bij die 911 call... dan is zijn dokter er wel


    Uuh?
    Ze zeiden dus, dat ze hem wouden ondervragen en dat hij foetsie was 0.0"


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Uuh?
    Ze zeiden dus, dat ze hem wouden ondervragen en dat hij foetsie was 0.0"
    Ja het is heel weird, want op Perezhilton.com staat ook dat de dokter verdwenen was. Maar bij die 911 call hoor je die beller iets aan de dokter vragen

    Mannequin schreef:
    (...)Ja het is heel weird, want op Perezhilton.com staat ook dat de dokter verdwenen was. Maar bij die 911 call hoor je die beller iets aan de dokter vragen
    volgens mij is hij weg gegaan toen de ambulance/helikopter weg was en is hij sinsdien spoorloss


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)volgens mij is hij weg gegaan toen de ambulance/helikopter weg was en is hij sinsdien spoorloss
    dat kan =]