• Michael jackson, is natuurlijk rijk. En daarom breekt de strijd ook al los. De voogdij voor zijn 3 kinderen, word al over geruziet. Iedereen wil er geld uithalen. Zo willen de ouders van MJ de 3 kids, maar ok de biologishe moeder. Ja wie wil geen kinderen opvoeden die een kapitaal meebrengen.

    Serieus ik snap famous people niet, het draait daar alleen maar om geld.

    ><


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Overál draait het om geld, mijn ouders ruzieën ook over het, ook al zijn ze niet stinkend rijk als MJ. 8)


    we've only said goodbye with words

    dat was ook met z'n vrouw(ik weet niet meer wie). er werd geruziet over het geld enzo maar zelfs ook over waar ze begraven moest worden. ik bedoel omg ze zijn dood dat is het ergste


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Volgens mij was MJ blut, en deed hij die concerten om weer te verdienen?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Volgens mij was MJ blut, en deed hij die concerten om weer te verdienen?

    Denk je dat hij zijn kinderen achterlaat zonder een paar miljoen, na nee die heeft het geld wel vastgezet hoor. En dan nog, dat verdienen ze in deze dagen weer dik terug, zoveel albums gaan er wel over de toonbank.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Volgens mij was MJ blut, en deed hij die concerten om weer te verdienen?


    bewijs het. :Y)
    want als het zo is, maken ze niets voor niets ruzie :'D.


    we've only said goodbye with words

    Triest..

    maar ik vind dat die kinderen gewoon bij hun ouders moeten blijven,en niet naar MJ's ouders moeten... ze hebben altijd bij hun echte ouders gewoond dus..


    We can only learn to love by loving.

    Weetje mensen zijn geld lustig, en dan stijgt het snel naar je hoofd;)


    Some angels have no wings.

    MJ was helemaal blut, vandaar die concertenreeks dat hij wou geven, had zat tot 500 miljoen dollar in de schuld.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MJ is broke. _O_

    Hij had 500 miljoen dollar schuld, ofzoiets, dus ik denk niet dat er veel over bleef, anders had hij geen schuld. Volgens mij kregen de kinderen allemaal 8 mil.
    En btw 2 van zijn 3 kinderen waren niet van hem.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    Hij had 500 miljoen dollar schuld, ofzoiets, dus ik denk niet dat er veel over bleef, anders had hij geen schuld. Volgens mij kregen de kinderen allemaal 8 mil.
    En btw 2 van zijn 3 kinderen waren niet van hem.

    hoe kunnen 2 van zijn kinderen niet van hem zijn, maar wel bij hem wonen?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Paralyze schreef:
    Hij had 500 miljoen dollar schuld, ofzoiets, dus ik denk niet dat er veel over bleef, anders had hij geen schuld. Volgens mij kregen de kinderen allemaal 8 mil.
    En btw 2 van zijn 3 kinderen waren niet van hem.


    hoezo ?


    We can only learn to love by loving.

    Come on people, hij is degene die een miljoen per uur verdient.[/zwaar overdreven] Maar dat geld is er over een week alweer hoor, zijn kindersen hoeven nooit te wereken, al die albums die door blijven worden verkocht, die kunnen rentenieren,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    hoe kunnen 2 van zijn kinderen niet van hem zijn
    Opzich hadden mensen het wel kunnen weten, zijn 2 oudste kinderen zijn namelijk echt blank, en ook al was hij wit, hij heeft de genen voor het burine.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Come on people, hij is degene die een miljoen per uur verdient.[/zwaar overdreven] Maar dat geld is er over een week alweer hoor, zijn kindersen hoeven nooit te wereken, al die albums die door blijven worden verkocht, die kunnen rentenieren,

    Jamaar MJ had een platencontract, zijn kinderen niet. Jij denkt toch niet dat die kinderen nu met die opbrengsten mogen gaan lopen? ._.