• Michael jackson, is natuurlijk rijk. En daarom breekt de strijd ook al los. De voogdij voor zijn 3 kinderen, word al over geruziet. Iedereen wil er geld uithalen. Zo willen de ouders van MJ de 3 kids, maar ok de biologishe moeder. Ja wie wil geen kinderen opvoeden die een kapitaal meebrengen.

    Serieus ik snap famous people niet, het draait daar alleen maar om geld.

    ><


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Blijkbaar had hij een schuld, maar met al die videoclips enzo dat ze nu van hem spelen, verdient hij dat wel terug, en dat gaat dan naar die kinderen. ;D
    Maar da's wel erg voor die kinderen, ik vind dat ze die kinderen zelf moeten laten kiezen, tot zover dat mogelijk is natuurlijk. ;D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jamaar MJ had een platencontract, zijn kinderen niet. Jij denkt toch niet dat die kinderen nu met die opbrengsten mogen gaan lopen? ._.

    Die krijgen er ook geld van, en anders, die oudste van de kids heeft over 5 jaar zijn nummer 1 hit. [/oke ik draai door in mijn discussie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bumblebee schreef:
    Blijkbaar had hij een schuld, maar met al die videoclips enzo dat ze nu van hem spelen, verdient hij dat wel terug, en dat gaat dan naar die kinderen. ;D
    Maar da's wel erg voor die kinderen, ik vind dat ze die kinderen zelf moeten laten kiezen, tot zover dat mogelijk is natuurlijk. ;D

    Dat is pas vanaf een bepaalde leeftijd, en ik denk dat niet (al) zijn kinderen die al hebben bereikt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hush schreef:
    (...)
    Die krijgen er ook geld van, en anders, die oudste van de kids heeft over 5 jaar zijn nummer 1 hit. [/oke ik draai door in mijn discussie.

    Nee, ik geef je niet gelijk! -evilsmile-

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, ik geef je niet gelijk! -evilsmile-

    Moet ik dan vertellen dat je geld hebt gestolen van mama? tis het een of het ander hoor?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vind het echt belachelijk.
    Mj is net dood, en ja hoor, nu is het gezeik over de kids en het geld alweer besug.
    heb dan op zn minst het respect, om eeerst de begravenis te regelen,en dan pas de rest.
    En toen ik zijn vader op tv zag zonet bij boulevard shit. werd ik zo boos!
    Die man zit daar vet vrolijk te praten over dat het goed gaat met Mj's kinderen en dat hij en zn vrouw net een nieuw huis heeft gekocht.
    Dan denk ik echt van heb je een gaatje in je hoofd?
    nja blijkbaar niet, want anders zou hij vroeger zijn kinderen waaronder MJ niet zo mishandeld hebben.

    [pff wat een mening heb ik weer :P, maar ik meen het wel ^^]


    I solemny swear i am up to no good

    xTSUBASA schreef:
    ik vind het echt belachelijk.
    Mj is net dood, en ja hoor, nu is het gezeik over de kids en het geld alweer besug.
    heb dan op zn minst het respect, om eeerst de begravenis te regelen,en dan pas de rest.
    En toen ik zijn vader op tv zag zonet bij boulevard shit. werd ik zo boos!
    Die man zit daar vet vrolijk te praten over dat het goed gaat met Mj's kinderen en dat hij en zn vrouw net een nieuw huis heeft gekocht.
    Dan denk ik echt van heb je een gaatje in je hoofd?
    nja blijkbaar niet, want anders zou hij vroeger zijn kinderen waaronder MJ niet zo mishandeld hebben.

    [pff wat een mening heb ik weer :P, maar ik meen het wel ^^]


    Uhu, hij zei dat ze het leuk hadden bij hun, uh sorry tiktik hun vader is net dood. Die wil het geld. En een nieuwe Jackson 3 maken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)
    Dat is pas vanaf een bepaalde leeftijd, en ik denk dat niet (al) zijn kinderen die al hebben bereikt.

    Ja, maar nu is geld nog niet zo belangrijk voor hun. Maar bestaat er ook niet zoiets waardoor hun voogd een deel van dat geld kan gebruiken om voor die kinderen te zorgen, of is dat alleen maar in films? ;D

    SleepingSun schreef:
    (...)
    hoe kunnen 2 van zijn kinderen niet van hem zijn, maar wel bij hem wonen?
    Ruimdenkend waren het wel zijn kinderen, maar ik bedoel, hij was niet de vader, het zaad was van een andere man. ;)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ookal was hij mss blut -volgens mij is dat zwaar overdreven- het geld blijft nog altijd binnenstromen, en nu nog altijd. Ik vind het vrselijk dat er ruzie gemaakt wordt om zijn kinderen. Ik vind dat ze naar hun moeders moeten gegaan, maar ja, wie ben ik? ^^ als ze naar hun grootouders gaan worden ze mss nog geslagen door opa zoals hij bij Michael deed --

    Prodigy schreef:
    MJ is broke. _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is toch blut? Had hij niet zo'n hele berg schulden ofzo? oO


    You're a star in heaven.

    xTSUBASA schreef:
    ik vind het echt belachelijk.
    Mj is net dood, en ja hoor, nu is het gezeik over de kids en het geld alweer besug.
    heb dan op zn minst het respect, om eeerst de begravenis te regelen,en dan pas de rest.
    En toen ik zijn vader op tv zag zonet bij boulevard shit. werd ik zo boos!
    Die man zit daar vet vrolijk te praten over dat het goed gaat met Mj's kinderen en dat hij en zn vrouw net een nieuw huis heeft gekocht.
    Dan denk ik echt van heb je een gaatje in je hoofd?
    nja blijkbaar niet, want anders zou hij vroeger zijn kinderen waaronder MJ niet zo mishandeld hebben.

    [pff wat een mening heb ik weer :P, maar ik meen het wel ^^]


    je hebt gelijk vind ik ;]


    You can run but not hide

    Hush schreef:
    (...)

    Uhu, hij zei dat ze het leuk hadden bij hun, uh sorry tiktik hun vader is net dood. Die wil het geld. En een nieuwe Jackson 3 maken.

    Ze zeiden dat de vader van jackson nog leefden op rtl boulevard ! ik zweer het!
    , of het was de opa, maar dan heb ik het gewoon fout, maar dan alsnog, het is belachelijk!

    [geen zin om weer het hele verhaal te posten xD]


    I solemny swear i am up to no good

    Btw, hij laat zich niet begraven, hij gaat zijn as in een zandbak strooien of er legoblokjes van laten maken heb ik gehoord -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!