• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou minder als moord moeten worden gezien en meer als een uitweg voor vrouwen die niet zwanger willen zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aan de ene kant er wel mee eens maar aan de andere kant weer niet,
    Want vrouwen die zijn verkracht of gedwongen werden kunnen er niks aan doen dat ze zwanger zijn. En kinderen van 14 of 15 jaar kunnen niet goed een baby verzorgen, vind ik.
    Maar ik vind dat meisjes/vrouwen boven de 17 jaar er zelf aan te danken hebben dat ze zwanger zijn(als ze niet zijn verkracht) en dan vind ik dat ze geen abortus mogen plegen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Deels mee eens.
    DEELS.

    De vrouwen die niet zwanger willen zijn, zouden gewoon én de pil én een condoom moeten gebruiken. Natuurlijk gebeuren er weleens ongelukjes, maar ik heb niet echt een mening.
    Het moet door vrouwen natuurlijk niet als spelletje worden gezien, maar goed.
    Er zijn ook uitzonderigen. Denk aan, verkrachting, of andere seksuele gebeurtenissen.


    -

    Eens


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mee eens


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Helemaal mee eens.


    ok

    oneens,

    als een vrouw niet zwanger wil zijn moet ze er maar voor zorgen dat ze het het veilig doet als je verkracht bent ik het wat anders..,


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Niet mee eens.

    Holy craack O_o
    Wat een fuckin lange stelling is dit man.
    nja. ik vind gewoon, dat.. abortus geaccepteert moet worden. dus.. eens.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Eens.


    Scream for mercy!

    Agree, totaal!

    XLightAngelX schreef:
    Aan de ene kant er wel mee eens maar aan de andere kant weer niet,
    Want vrouwen die zijn verkracht of gedwongen werden kunnen er niks aan doen dat ze zwanger zijn. En kinderen van 14 of 15 jaar kunnen niet goed een baby verzorgen, vind ik.
    Maar ik vind dat meisjes/vrouwen boven de 17 jaar er zelf aan te danken hebben dat ze zwanger zijn(als ze niet zijn verkracht) en dan vind ik dat ze geen abortus mogen plegen

    Precies (nerd)

    Mee eens!!

    XLightAngelX schreef:
    Aan de ene kant er wel mee eens maar aan de andere kant weer niet,
    Want vrouwen die zijn verkracht of gedwongen werden kunnen er niks aan doen dat ze zwanger zijn. En kinderen van 14 of 15 jaar kunnen niet goed een baby verzorgen, vind ik.
    Maar ik vind dat meisjes/vrouwen boven de 17 jaar er zelf aan te danken hebben dat ze zwanger zijn(als ze niet zijn verkracht) en dan vind ik dat ze geen abortus mogen plegen
    Ik had het niet beter kunnen zeggen(nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ja.


    I want my bloody cheese now!^^