• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus zou minder als moord moeten worden gezien en meer als een uitweg voor vrouwen die niet zwanger willen zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    EatThis schreef:
    (...)
    Tot 8weken kunnen ze het nog weg doen, doen ze het na die 8weken dan is het kind al een levend wezen en is het feitlijk moord, maar ik vind dat mensen die verkracht zijn enzo het wel mogen wegdoen maar niet van die mensne doie het met iedereen en onveilig doen want dan moeten ze de gevolgen maar dragen. Alee dat is mijn mening :D

    ok dan weet ik dat ook weer


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Jullie zeggen nou wel, dat mensen die onveilig seks hebben, de gevolgen maar zelf moeten overzien, maar wat als je nou zelf zo'n meisje was? Wat zou je doen? Ik vind het lullig om te zeggen dat ze de gevolgen maar zelf moeten overzien dan, want sommigen kinderen worden niet goed ingelicht over seks en veiligheidsmiddelen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Eens.


    VIP - Very Important Penguin

    eens.


    Je moet worden wie je bent.

    Eens!!!


    Life is hard and then we die

    JloveTH schreef:
    oneens,

    als een vrouw niet zwanger wil zijn moet ze er maar voor zorgen dat ze het het veilig doet als je verkracht bent ik het wat anders..,


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Exception schreef:
    Deels mee eens.
    DEELS.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)

    Met welk deel ben je er dan mee eens?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik twijfel. Ik vind deze zin niet helemaal goed in mijn oren klinken. Ik vind dat abortus nog steeds moord is - je brengt immers een wezen met een kloppend hart om het leven.
    Mara ik twijfel nogal bij het laatste. Er zijn zat manieren om een zwangerschap te voorkomen en ik heb ook altijd beweerd dat wanneer je aan onveilige seks doet, je de gevolgen maar moet dragen.
    Maar zoals DirtyDiana al aangeeft, is het best ongenuanceerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens.


    your eyes are like stars in the night.

    Moord of geen moord, daar stoppen ze je niet in de gevangenis voor. En bytheway, dat wezen heeft niet eens een leven, het is niet dat je een kind van een moeder berooft.
    Dus eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Indd. Voor tieners zouw het zelfs gratis moeten zijn of toch wat goedkoper.

    Eens;
    Maar gebruik toch in het vervolg een condoom en de pil ,) Hah
    dan moeten ze die moeilijke keuze nie maken


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Cosmia schreef:
    (...)
    Why the fack is het niet fout bij verkrachting en meisjes van 14 & 15 en wel bij meisjes boven de 17? Waarom is het minder erg bij mensen die verkracht zijn e.d.? Als het daarbij niet erg is, waarom is het dan sowieso al erg? En waarom zouden mensen die er iets aan hadden kunnen doen geen abortus mogen? =/
    Daarbij, dat het niet komt door verkrachting e.d. betekent niet dat het minder ongewild is.


    Nou, als je verkracht bent kon je er niks aan doen dat je zwanger bent en als je geen kinderen wilt vind ik dat je dat abortus mag plegen. Als ik 20 ben en ik word verkracht en ik ben daardoor zwanger terwijl ik helemaal geen kinderen wil pleeg ik abortus. En verder vind ik dat een kind van 14 geen kind mag opvoeden want dat is gewoon niet normaal. Of vind jij dat een kind van 14 een baby mag opvoeden?

    En natuurlijk is het ook fout van kinderen van 14/15 dat ze zwanger zijn geworden en geen condoom hebben gebruikt maar ik vind dat hun wel abortus mogen plegen en kinderen boven de 17/18 niet want zoals ik net zei, kinderen van 14/15 kunnen geen kind opvoeden en iemand van 17/18 wel. En als je 17/18 bent bent mag je opzich nog wel abortus plegen maar dan wel voor 8 weken, anders niet

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 20:45 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Helemaal mee eens! (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.