• mhuaua ik was lekker eerder :9~


    -

    oke.


    -

    ik heb een idee :9~
    jullie moeten allemaal even van 13 tot 20 juli naar terschelling gaan (A)


    -

    Om jou dan te kunnen zien? x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    neeejoh, ik ga 17 juli op vakantie. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ah, en waar ligt Terschelling nu weer? Ben het vergeten. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ja om mij te zien.
    duh ik ben vet cool x'D


    -

    dat is een eilandje van friesland :9~


    -

    oke, een dagje mag ook x'D


    -

    Fortune schreef:
    Wat was je gaan doen dan?

    was je maandag of zondag in het offtopic.. ik weet niet meer welk deel.. maar... kijk.. er was dus vanavond zo'n flim ding, van het orkest waar mijn broer en zusje in zitten, want die waren naar oostenrijk geweest. En die film was wel oke.. maar daarna, nouja. dan blijf je altijd even hangen, maar ik was dus hele maal onbekend, voor iedereen.. en er zou de jongen die ik leuk vond zou kunnen komen, maar die was niet gekomen.. helaas =[ Btw. het was echt k*t. Vraagt zo iedereen aan mijn broer: "ik geloof neit dat jij 3 zusjes hebt, laat het maar zien!" enzo, en ze kennen mijn 2 jongere zusjes wel maar mij niet.. en toen ging iedereen expres naar mij kijken , maar dan zo dat het niet expres was,. en het viel dus extra op. En ik weet niet wat ze over me zeiden, maar het ging zo : ze zeggen wat, kijken naar mij,[allemaal te gelijk], kijken weg, zeggen weer wat, kijken weer, en lachen heel hard.. en dat vond ik best wel kut. dus...

    En waar ligt Friesland?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HALOWA. :9~


    A. ikmisje.

    jaaaac egoooo ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    oke, een dagje mag ook x'D

    ik wil wel een keertje komen.. :Y)
    [mijn tante en oom wonen in friesland :Y)]

    hoi lien n_n

    Whipple schreef:
    (...)
    was je maandag of zondag in het offtopic.. ik weet niet meer welk deel.. maar... kijk.. er was dus vanavond zo'n flim ding, van het orkest waar mijn broer en zusje in zitten, want die waren naar oostenrijk geweest. En die film was wel oke.. maar daarna, nouja. dan blijf je altijd even hangen, maar ik was dus hele maal onbekend, voor iedereen.. en er zou de jongen die ik leuk vond zou kunnen komen, maar die was niet gekomen.. helaas =[ Btw. het was echt k*t. Vraagt zo iedereen aan mijn broer: "ik geloof neit dat jij 3 zusjes hebt, laat het maar zien!" enzo, en ze kennen mijn 2 jongere zusjes wel maar mij niet.. en toen ging iedereen expres naar mij kijken , maar dan zo dat het niet expres was,. en het viel dus extra op. En ik weet niet wat ze over me zeiden, maar het ging zo : ze zeggen wat, kijken naar mij,[allemaal te gelijk], kijken weg, zeggen weer wat, kijken weer, en lachen heel hard.. en dat vond ik best wel kut. dus...

    Van onopvallendheid gesproken. Dat is echt wel kut voor je. Gelukkig ben je er nu vanaf.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker