• De stelling van vandaag luidt:
    Er zou één wereldtaal moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind van niet, het is best leuk om andere talen te hebben/ te leren.
    Dat maakt ieder volk uniek.
    En om woordenwisselingen uit de weg te gaan, zijn er nog altijd pictograms :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee. Geen zin om een andere taal te leren..x] en je kunt mensen niet dwingen een bepaalde taal te spreken, bovendien ontwikkelen ze zelf na een tijdje weer een eigen versie van die taal, wat ook de reden is dat er zoveel talen zijn.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, Engels :Y)


    You're a star in heaven.

    Nee, ik vind van niet.

    Dan kunnen ze alle landen ook wel één geheel maken - doen ze ook niet. Waarom is dat nodig?


    -

    ik vind dat iedereen wel nederlands mag spreken..
    xD maar dat is zelf omdat ik van engels, duits enzo geen ene bal van kan


    Nvt

    Neeee, want het is zo leuk om buitenlanders te bespreken, want die verstaan je niet. ^^


    blame the bully.

    nou, nee en ja. als er nou amar een paar waren en geen 100. alhoewel het eidereen wel weer lekekr uniek maakt dus eigelijk, Nope

    Ja. Engels bijvoorbeeld. Dan snapt iedereen elkaar veel beter maar ik denk niet dat de mensen die uit landen komen die niet bij de EU horen het niet willen. De Westerse landen houden niet zo van al dat nieuwe

    Oneens, anders kan je iedereen verstaan. Lijkt mij heel irritant. Want het is ook wel leuk om eens een andere taal te horen dan Engels en Nederlands! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En dat is er; namelijk Engels en Latijn. Oeps, dat zijn er al twee =='
    EDITje: Soms is het wel handig, bijvoorbeeld in de gezondheid en plantenkunde. Dan kan er geen verwarring ontstaan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 10:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Is eerder nogal een utopie. Ze hebben dat eens geprobeerd met het Esperanto, maar zeg nu zelf, wie kan er esperanto? 'k kan er zelf twee woordjes van ofzo, that's it.
    't zou mooi zijn, maar niet haalbaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens, dan kan iedereen elkaar verstaan en zijn er geen vergissingen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hm. Ik denk mee eens.
    dan spreekt iedereen hetzelfde en kan iedereen elkaar verstaan ;3


    Destroy what destroys you.

    Eens, een wereldtaal is een taal die iedereen kán spreken niet iedereen die móét spreken. Engels is ene wereldtaal, Latijns is een wereldtaal.
    Dat zijn gewoon de talen die de meerderheid van de wereldbevolking verstaat.
    Als ze daar nou alleen Engels van maken.. Hoeven wij dat kut frans en duits niet meer te leren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Fortune schreef:
    Eens, dan kan iedereen elkaar verstaan en zijn er geen vergissingen.

    Inderdaad n.n