• De stelling van vandaag luidt:
    Er zou één wereldtaal moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Inderdaad n.n


    hihi handig !


    Stop the tape and rewind - One Direction

    ik vind het nog steedz handig


    Stop the tape and rewind - One Direction

    ja ik moet nivo omhoog dus moet ff iets schrijven


    Stop the tape and rewind - One Direction

    ja ik moet nivo omhoog dus moet ff iets schrijven


    Stop the tape and rewind - One Direction

    inderdaad ik moest dit jaar 4 talen leren nederlands, engels, duits en frans als ik alleen engels had bijvoorbeeld was ik dit jaar gewoon over echt te dom heb ik een frans proefwerk kan ik alleen maar op duitse woorde komen :|

    nee gewoon iedereen moet engels kunnen spreken en voor de rest moet gewoon elk land z'n eigen taal houden vind ik..


    Je moet worden wie je bent.

    Ja, engels of nederlands, want al die talen ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Blondine schreef:
    Probeer maar eens voor elkaar te krijgen dat iedereen op de hele wereld dezelfde taal tegen elkaar gaat spreken. Nee, niet mee eens. Dan eerder één algemene taal over de hele wereld, het liefst Engels, en dan nog andere talen eromheen. Maar dat die talen niet het belangrijkste zijn -ja ik ben slecht in uitleggen-.

    Maar dat wordt toch ook bedoelt met de stelling?^^
    Dat eigenlijk ieder land, op de eigen taal na, gewoon één wereldtaal moet leren. Dus niet de ene land Frans, en de andere Spaans fsoo. :'D


    ok

    Een paar talen is niet erg,maar er zijn nu zo achterlijk veel talen dat zelf 1 land opzich nog haast 20 verschillende talen en dialecten hebben.
    Ik ben het een beetje eens met de stelling.


    Time changes, best friends can become strangers...

    Aurelia schreef:
    En dat is er; namelijk Engels en Latijn. Oeps, dat zijn er al twee =='
    EDITje: Soms is het wel handig, bijvoorbeeld in de gezondheid en plantenkunde. Dan kan er geen verwarring ontstaan.

    Het zou wel handig en makkelijk zijn. Maar als dat opeens zou moeten zou 3 kwart van de wereld die taal moeten spreken en dat kan niet zo in een keer. (:
    en het is best leuk een andere taal te spreken.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BlackKeys schreef:
    Ja, Engels :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Jaaaaa n.n
    Gewoon iedereen Amerikaans praten, en dan geen moeite hoeven te doen om talen te leren =D

    Eens, ik zit nu meer dan 1 op de 3 uren bij een andere taal, als dat er niet zou zijn zou iedereen veel meer vrijetijd hebben of dan word iedereen slimmer, ook als je op vakantie bent kan je alleen met nederlanders makkelijk praten en met buitenlanders begint het al irritant te worden.

    Aurelia schreef:
    En dat is er; namelijk Engels en Latijn. Oeps, dat zijn er al twee =='
    EDITje: Soms is het wel handig, bijvoorbeeld in de gezondheid en plantenkunde. Dan kan er geen verwarring ontstaan.


    ik kan niet anders zeggen dan agree (':


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT