• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    SleepingSun schreef:
    (...)
    heb jij ooit zuustof gezien? ik niet dan zou zuurstof ook niet bestaan, of wat dag je van de zwaartekragt, en ik ben echt blij dat die dingen bestaan.

    @Selfdestruct
    dat klopt niet helemaal(van dat wat je het eerst kant geloof je).
    ik heb eerst Twilight(best een kut naam om te schrijven) gezien en daarna pas de boeken van Darren Shan gelezen en noch vind ik de boeken van Darren Shan aanneemlijker.

    Je hebt Twilight gezien, niet gelezen. Dat is heel anders, ik vind de film ook minder dan de boeken, aangezien in de boeken zo veel meer details staan! ;]


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Je hebt Twilight gezien, niet gelezen. Dat is heel anders, ik vind de film ook minder dan de boeken, aangezien in de boeken zo veel meer details staan! ;]
    Ja ok dat wist ik niet. maar hoe ze in de film worden beschreve vind ik ze minder aannemelijk dan bij Darren Shan, ik weet niet hoe het met de boeken zit. Maar het is best logies dat je als je Twilight kent je Darren Shan onlogies vind en andersom, ze zijn soms erch tegestrijdig.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)nee ok dat is waar maar het zou kunnen net zo als met de hemel en God. En vampieren bestaan wel en ja het is bewezen

    Hoe hebben ze eigenlijk bewezen dat zuurstof bestaat?
    Als het was bewezen dat vampiers bestaan had je dat wel overal gehoord en er dingen over geleerd, maar jij bent de eerste die me verteld dat er bewezen zou zijn dat vampiers bestaan dus dat lijkt me niet;].

    En weet ik veel hoe er bewezen is dat zuurstof bestaat, ik ben toch geen onderzoeker ofzo, maar op school leren ze je wel over zuurstof en je merkt t toch ook als je inademt? dus

    En het met de hemel en god vergelijken heeft ook niet veel zin want dat is net zogoed een verzinsel waar je in kunt geloven of niet [/ik doe dat dus niet;]]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:23 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SleepingSun schreef:
    (...)Ja ok dat wist ik niet. maar hoe ze in de film worden beschreve vind ik ze minder aannemelijk dan bij Darren Shan, ik weet niet hoe het met de boeken zit. Maar het is best logies dat je als je Twilight kent je Darren Shan onlogies vind en andersom, ze zijn soms erch tegestrijdig.
    Als die film van Darren Shan uit komt zullen de vampieren ook anders beschreven worden. In de films kunnen ze dat gewoon niet goed verwoorden zoals in boeken. Wel jammer maar anders worden de films te lang. En kijk, Darren Shan word verfilmt, de eerste 3 boeken in 1 film? In Twilight de film zijn al zoveel details weg gelaten laat staan hoeveel details er weg gelaten worden uit de boeken van Darren Shan in de film. Tenzij ze een 3 uur duurende film willen maken XD


    -

    LALALALALA schreef:
    (...)Als het was bewezen dat vampiers bestaan had je dat wel overal gehoord en er dingen over geleerd, maar jij bent de eerste die me verteld dat er bewezen zou zijn dat vampiers bestaan dus dat lijkt me niet;].
    En weet ik veel hoe er bewezen is dat zuurstof bestaat, ik ben toch geen onderzoeker ofzo, maar op school leren ze je wel over zuurstof en je merkt t toch ook als je inademt? dus
    En het met de hemel en god vergelijken heeft ook niet veel zin want dat is net zogoed een verzinsel waar je in kunt geloven of niet [/ik doe dat dus niet;]]

    Ik heb het over de Vampiesvleermuis, die bestaat en dat is bewezen.

    En ik dag meschien weet iemand het, en ik zie meschien bestaat het wel net zo als dat de hemel en God meschien wle bestaan maar dat we daar pas echter komen als we dood zijn ofzo.

    Rn voor dat zuurstof was bewezen bestond het ook(god dank) dus meschien bestaan ze wel maar is het nog niet bewezen, dat zou ook noch kunnen^^.

    @Selfdestruct
    in de eerste boeken word niet meteen alles verteld(weet niet hoe het met Twilight is) veel dingen worden pas vanaf het 4de boek verteld.Maar het is wel stom dat ze zo veel dingen dan weg laten..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:28 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ik heb het over de Vampiesvleermuis, die bestaat en dat is bewezen.

    En ik dag meschien weet iemand het, en ik zie meschien bestaat het wel net zo als dat de hemel en God meschien wle bestaan maar dat we daar pas echter komen als we dood zijn ofzo.

    Rn voor dat zuurstof was bewezen bestond het ook(god dank) dus meschien bestaan ze wel maar is het nog niet bewezen, dat zou ook noch kunnen^^.

    Ik zeg best wel vaak 'en'.

    Wat een vampiersvleermuis ook mag zijn, dat klinkt wel logischer als die bestaat dan een vampier ja. Maar ik ben ook gewoon veel te nuchter om in van die dingen te geloven.:']


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Wat een vampiersvleermuis ook mag zijn, dat klinkt wel logischer als die bestaat dan een vampier ja. Maar ik ben ook gewoon veel te nuchter om in van die dingen te geloven.:']
    Vampiervleermuis is de enige vleermuis die bloed drinkt,daarom heet hij zo(ff slim doen(nerd))


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik dacht ook dat dracula een vampier was, nou blijkbaar niet (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Meadow schreef:
    Oké, ik was fout met zilver. :X
    Weerwolven kunnen daar niet tegen. :X

    Sorry!
    Volgens wikipedia kunnen vampiers ook niet tegen zilver.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Twilight vampieren vind ik het koelst (:
    alhoewel ik t wel cool vind als ze van die lange hoektanden hebben :3


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    SleepingSun schreef:
    (...)Volgens wikipedia kunnen vampiers ook niet tegen zilver.

    Maar Wikipedia lult wel vaker xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Meadow schreef:
    Ik dacht trouwens dat Dracula wél een Vampier was? :P

    Is Dracula niet gebaseerd op 'Vlad the impaler'? Een toenmalige koning die zijn vijand hun hoofd op een stok spietste?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Maar Wikipedia lult wel vaker xD
    weet ik maar het klopt volgens sommige oude verhalen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wat is het verhaal van Daran Shan dan?


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Wat is het verhaal van Daran Shan dan?

    gaat over een jongen die een vampier word


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥