• Mijn vraagje aan jullie is dus:
    Hoeveel meisjes slikken de pil?
    Ik neem hem al vanaf mijn 15de ofzo, maar volgens mijn moeder was het vroeg...¬¬×
    En ik heb hem sinds die twee jaar nog nooit doorgeslikt, en aangezien ik ongesteld moet zijn op de datum dat mijn vriend terug komt van een maand Amerika ... zou ik hem graag ff doorslikken if you know what i mean...
    En ik vroeg me af...Is dat dan niet vreselijk smerig met die doorbloedingen enzo? En de volgende maand, wordt je dan niet zo twee keer zo erg ongesteld?
    Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen, want ik zit er nou niet op te wachten ongesteld te zijn bij het weerzien van mijn grote liefde :D

    Kus Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik slik de pil ook. Maar ik heb nog nooit doorgeslikt. Maar ik denk dat je er dan niks van merkt, want als je hem door slikt. Word je niet ongesteld. ^^ Dus als ik begrijp wat je met je vriend wil x'D Gewoon doorslikken. (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik begrijp geen bal van die dingen.
    Ik neem de pil niet.
    En hoezo, je slikt hem, maar je slikt hem niet door? I don't get it.

    Exception schreef:
    Ik begrijp geen bal van die dingen.
    Ik neem de pil niet.
    En hoezo, je slikt hem, maar je slikt hem niet door? I don't get it.


    Ze bedoelt met doorslikken dat ze de pil langer gaat slikken. Bijvoorbeeld in één zo'n stripje zit als het goed is voor 4 week de pil. Als dat stripje op is hoor je te wachten tot je ongesteld word. Maar dit keer wacht ze niet, maar slikt ze het volgende stripje ook gewoon direct door. Zo word ze dan niet ongesteld. Snappie? (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 14:29 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)

    Ze bedoelt met doorslikken dat ze de pil langer gaat slikken. Bijvoorbeeld in één zo'n stripje zit als het goed is voor 4 week de pil. Als dat stripje op is hoor je te wachten tot je ongesteld word. Maar dit keer wacht ze niet, maar slikt ze het volgende stripje ook gewoon direct door. Zo word ze dan niet ongesteld. Snappie? (:

    Ooooooooooooooh ;d
    Yes yes, gesnapt.(nerd)
    -voelt zich stom-

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 14:30 ]

    De pil is wel slecht voor je maar ook weg goed als je kijkt wat het tegen houd ;) Als je nog ongesteld wilt woorden als je vriendtje er weer is rits klaar aan de volgende beginnen..Als je twijfel loopt langs te apotheek, die kunnen jewel verder helpen ;) Of volder mee geven


    Some angels have no wings.

    Exception schreef:
    (...)
    Ooooooooooooooh ;d
    Yes yes, gesnapt.(nerd)
    -voelt zich stom-


    Wahaha, geeftniet (: Zo voelen we ons allemaal wel eens x]

    (nerd)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik slik hem door, 3 maanden. Dat heeft de dokter voorgeschreven aangezien ik heel veel pijn heb als ik ongesteld ben. Ik heb geen last van bloedingen tussen door, en mijn ongesteldheid is ook niet erger geworden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kun je dan niet beter eerder stoppen? Zodat je er al weer vanaf bent als je vriend komt? Weet je ook zeker dat je geen last heb van bloedingen ;)


    If you want me to listen, whisper...

    Ik slik m ook. En soms slik ik m door, daar heb ik verder geen last van ofzo?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik slik de pil ook gewoon door enzo, en ik ben 12..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 17:36 ]

    ik slik de pil, en ik heb dr wel last van, maar dat kan ook zijn omdat ik het nog maar bezig ben met de eerste drie maanden, ik heb dr eigenlijk geen verstand van.. xd

    xx

    Ik heb hem sinds gisteren en ik ben 14 ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik slik de pil ook, heb toevallig dinsdag nog gevraagd hoe gezond dat was aan de apotheker. Omdat ik binnenkort op kamp ga, en geen zin heb om dan me regels te hebben. x]
    Zij zei dus dat je het best die ene strip gwn moet doen en dan meteen de eerste week van de volgende 3 weken. Dan doe je 4 weken ipv 3. Volgens haar was dat gezonder dan 6 weken aan een stuk, want dan ben je niet zo geod beschermt en kan je ineens tussenbloedingen krijgen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik slik de pil ook, omdat ik om de twee weken ongesteld word als ik dat niet doe en er ook redelijk beroerd van word. Ik slik niet door.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Probeer het gewoon zou ik zeggen? Je wordt dan als je vriend komt iig niet ongesteld. :'D


    blame the bully.