• Mijn vraagje aan jullie is dus:
    Hoeveel meisjes slikken de pil?
    Ik neem hem al vanaf mijn 15de ofzo, maar volgens mijn moeder was het vroeg...¬¬×
    En ik heb hem sinds die twee jaar nog nooit doorgeslikt, en aangezien ik ongesteld moet zijn op de datum dat mijn vriend terug komt van een maand Amerika ... zou ik hem graag ff doorslikken if you know what i mean...
    En ik vroeg me af...Is dat dan niet vreselijk smerig met die doorbloedingen enzo? En de volgende maand, wordt je dan niet zo twee keer zo erg ongesteld?
    Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen, want ik zit er nou niet op te wachten ongesteld te zijn bij het weerzien van mijn grote liefde :D

    Kus Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Goodbye schreef:
    ik heb er geen verstand van, maar ik snap het niet.
    de pil. pillen moet je tch doorslikken het kan toch ook niet anders?
    als je hem hebt kun je hem toch niet anders innemen je moet hem toch doorslikken?

    ze bedoelt met doorslikken dat kijk normaal slik je hem 3 weken en houdt je een stopweek.
    maar nu wil ze hem langer slikken en dan haar ongesteldheid zeg maar later laten worden. *in de stop week wordt je ongesteld.* volgens mij dan*

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 14:52 ]

    Goodbye schreef:
    ik heb er geen verstand van, maar ik snap het niet.
    de pil. pillen moet je tch doorslikken het kan toch ook niet anders?
    als je hem hebt kun je hem toch niet anders innemen je moet hem toch doorslikken?
    jw hwbr een stop week, in die week slik je hem niet. als je de pil wel in die week neemt heet dat door slikkern. dus niet zoals met eten dat je dat door slikt maar daargaan met hem te slikken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    nog nooit genomen ;]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    SleepingSun schreef:
    (...)jw hwbr een stop week, in die week slik je hem niet. als je de pil wel in die week neemt heet dat door slikkern. dus niet zoals met eten dat je dat door slikt maar daargaan met hem te slikken


    oooow zo (:
    thanks.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Je 15e is niet vroeg. Ik slik hem sins mijn 12e.

    15 jaar te vroeg, my gawdd x|
    Ik slik hem al ong. Ik slik hem al vanaf me 13e/14e, omdat ik veel last had ..

    Ik slik de pil niet voor seks, niet voor uitstel, maar omdat ik faqing veel last had, en was erg onregelmatig. Nu merk ik niet eens dat ik ongesteld ben x]

    IdiotDiamond schreef:
    15 jaar te vroeg, my gawdd x|
    Ik slik hem al vanaf me 13e/14e, omdat ik veel last had ..

    Ik slik de pil niet voor seks, niet voor uitstel, maar omdat ik faqing veel last had, en was erg onregelmatig. Nu merk ik niet eens dat ik ongesteld ben x]

    En gelmijk heb je,, 1 kind is meer als genoeg...xD
    Ik deed hetzelfde met de pil en probeerde toen van hem een paar dagen door te slikken, maar ik verzeker je dat dat niet helpt,, ik ben ondanks de pil te nemen toch zwanger geraakt omdat ik hem normaal nooit doorslikte...

    kan je niet helpen, ik neem hem niet (:


    -

    ShaanXpXk schreef:
    En gelmijk heb je,, 1 kind is meer als genoeg...xD
    Ik deed hetzelfde met de pil en probeerde toen van hem een paar dagen door te slikken, maar ik verzeker je dat dat niet helpt,, ik ben ondanks de pil te nemen toch zwanger geraakt omdat ik hem normaal nooit doorslikte...
    Er is 1% kans dat de pil niet werkt, blijkbaar werd jij daar het slachtoffer van. En je moet sowieso als je seks hebt altijd de pil en een condoom gebruiken als je niet zwanger wil worden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat is niet vroeg, ik slik vanaf mn 13e. en die doorbloedingen vallen reuze mee, gewoon een inlegkruisje in doen en je zit veilig. =)


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik heb nu de pil om hem door te slikken voor zomerkamp, want dan wil ik écht niet ongesteld zijn. En dat deed ik vorig jaar met Turkije ook. Maar ik heb geen last gehad van doorbloedingen ofzo? Wat is dat eigenlijk dan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb de pil op mijn 11e en 12e geslikt omdat ik te vaak ongesteld was, like eerst 2 weken en daarna 1 week later weer anderhalve week ofzo.


    we've only said goodbye with words

    Ik gebruik hem nog steeds niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan nooit te vroeg zijn x'd
    Kijk maar naar m'n zus... --'


    You'll never ever ever be mine.