• Mijn vraagje aan jullie is dus:
    Hoeveel meisjes slikken de pil?
    Ik neem hem al vanaf mijn 15de ofzo, maar volgens mijn moeder was het vroeg...¬¬×
    En ik heb hem sinds die twee jaar nog nooit doorgeslikt, en aangezien ik ongesteld moet zijn op de datum dat mijn vriend terug komt van een maand Amerika ... zou ik hem graag ff doorslikken if you know what i mean...
    En ik vroeg me af...Is dat dan niet vreselijk smerig met die doorbloedingen enzo? En de volgende maand, wordt je dan niet zo twee keer zo erg ongesteld?
    Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen, want ik zit er nou niet op te wachten ongesteld te zijn bij het weerzien van mijn grote liefde :D

    Kus Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Enjoythefall schreef:
    misschien moet je eens naar je dokter/apotheker gaan? Die weet er waarschijnlijk veel meer over dan wij (:

    Idd, je bent met je hormonen bezig,hé,daar moet je voorzichtig mee zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 11:50 ]

    @de mensen die zeggen dat de pil slecht voor je is:

    Vroeg of laat is alles slecht voor je..

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 11:57 ]


    Je moet worden wie je bent.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    sorry lieve schat maar als het kankerverwekkent is zou het verboden zijn. het is niet kankerverwekkent en je word er ook niet onvruchtbaar van, het zijn gewoon hormonen die heb je ook in je lichaam.

    en sommigen nemen hem omdat ze dan minder las hebben van buikpijn of zo

    Het vergroot de kans op kanker doordat je juist hogere dossisen hormonen krijgt, en dat is niet goed, ik mag m nie pakken omdat mn oma 2 keer borstkanker heeft gehad, en al haar dochters(buiten mn moeder) ook. De kans om ooit kanker te krijgen is bij mij al groter, en als ik de pil zou pakken,word die nog groter.

    Sprinkles schreef:
    @de mensen die zeggen dat de pil slecht voor je is:

    Vroeg of laat is alles slecht voor je..

    deelt deze mening.

    en de pil een keer doorslikken zou geen probleem moeten zijn, en anders moet je het idd maar aan je dokter of apotheker vragen, want die weten het denk ik wel het beste..

    en de mensjes hier moeten andere mensjes niet zo bang maken.


    Je moet worden wie je bent.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    waarom maak jij zo'n groot probleem meid? je kunt er 1. niet onvruchtbaar van en 2. je krijgt er al he-le-máál geen kanker van. het is erg kut dat jouw tante aan borstkanker is overleden, maar dat komt zeker niet door de pil. dat ze die dan toevallig slikte, dat kan toch? god.

    als wij nou de pil willen nemen, nemen wij die toch? het is toch niet alleen tegen de menstruatie, maar ook als anticonceptie. ja sorry dat wij niet zwanger willen worden als we seks hebben. -.- en zeg me nou niet dat er condooms zijn, want die scheuren ook weleens.
    kortom, er is niets mis met de pil. ze zouden hem heus niet aan mensen voorschrijven als er serieuze bijwerkingen aan verbonden zijn. who cares dat je dan iets dikker wordt? maar borstkanker krijgen en onvruchtbaar kun je zeker niet worden.

    ik heb hem trouwens al eens doorgeslikt, maar uiteindelijk heb ik dan toch een stopweek gehouden. :] maar volgens mij moet dat gewoon. maargoed, ik heb hem dus gekocht voor op vakantie, maar ik moet op mn eerste menstruatiedag beginnen, dus ik weet niet of ik er dan nog wel zoveel aan heb. :]
    - end of message (A) -

    De pil beschermt bij mij weten nog altijd niet tegen aids?Tuurlijk kan een condoom scheuren, maar de pil kan ook eens niet werken.

    Ik neem hem nog niet zo lang.. maar ik nam hem een week door.. voor Graspop.. maar mn mams heeft me daarbij geholpen door te zeggen wanr ik moest stoppen enzo.. en ik vond de bloeding helemaal niet erg ofzo..^^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 12:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MissMusicXxX schreef:
    (...)
    De pil beschermt bij mij weten nog altijd niet tegen aids?Tuurlijk kan een condoom scheuren, maar de pil kan ook eens niet werken.
    ze zecht ook niet dat hij tegen aids werkt maar tegen zwangerraken. dat betekent anticonceptie, dat je niet zwanger raakt.

    en hij verhoogt de kans wel iets maar je krijgt het er niet van. ik bedoel net zo als met straling


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik mag hem nog niet van m'n moeder ^^.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik zou het niet weten, ik neem hem nog maar pas.
    Maar tot nu toe voel ik geen verschil eigenlijk.


    You're a star in heaven.

    waarom maak jij zo'n groot probleem meid? je kunt er 1. niet onvruchtbaar van en 2. je krijgt er al he-le-máál geen kanker van. het is erg kut dat jouw tante aan borstkanker is overleden, maar dat komt zeker niet door de pil. dat ze die dan toevallig slikte, dat kan toch? god.
    Wat je daar nu zegt.. klopt voor geen flikker. En ze maakte enkel een statement, ze viel je niet persoonlijk aan.. dus 'als jij nou de pil wil nemen, neem je die toch?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 14:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Wat je daar nu zegt.. klopt voor geen flikker. En ze maakte enkel een statement, ze viel je niet persoonlijk aan.. dus 'als jij nou de pil wil nemen, neem je die toch?'

    het klopt wel je l\word niet ontvruchtbaar en je krijgt er geen kanker van, anders was hij wel verboden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    het klopt wel je l\word niet ontvruchtbaar en je krijgt er geen kanker van, anders was hij wel verboden
    Daarom zit er ook altijd zo'n mooie bijsluiter bij waarin de bijwerkingen mooi onder nummers weggestopt zijn. En waar ook nadrukkelijk staat dat je geen overdosis mag nemen en altijd het aantal met je huisarts moet bespreken.. Dat is gewoon voor de lol namelijk. Regels opstellen om niks vind men in de medici leuk om te doen, omdat ze niks beters te doen hebben. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Daarom zit er ook altijd zo'n mooie bijsluiter bij waarin de bijwerkingen mooi onder nummers weggestopt zijn. En waar ook nadrukkelijk staat dat je geen overdosis mag nemen en altijd het aantal met je huisarts moet bespreken.. Dat is gewoon voor de lol namelijk. Regels opstellen om niks vind men in de medici leuk om te doen, omdat ze niks beters te doen hebben. (krul)

    nee tuurlijk niet omdat een teveel aan hormonen slecht voor je is maar je word niet ontvruchtbaar en je krijgt er geen kanker van als je hem goed gerbuikt. als het wel zou zijn zou het verboden zijn. ze mogen geen dingen verkopen die kanker verwekkent zijn.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik heb er geen verstand van, maar ik snap het niet.
    de pil. pillen moet je tch doorslikken het kan toch ook niet anders?
    als je hem hebt kun je hem toch niet anders innemen je moet hem toch doorslikken?
    misschien ben ik dom ofzo. xd maar ik snap het niet. :'$

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 14:50 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!