• Mijn vraagje aan jullie is dus:
    Hoeveel meisjes slikken de pil?
    Ik neem hem al vanaf mijn 15de ofzo, maar volgens mijn moeder was het vroeg...¬¬×
    En ik heb hem sinds die twee jaar nog nooit doorgeslikt, en aangezien ik ongesteld moet zijn op de datum dat mijn vriend terug komt van een maand Amerika ... zou ik hem graag ff doorslikken if you know what i mean...
    En ik vroeg me af...Is dat dan niet vreselijk smerig met die doorbloedingen enzo? En de volgende maand, wordt je dan niet zo twee keer zo erg ongesteld?
    Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen, want ik zit er nou niet op te wachten ongesteld te zijn bij het weerzien van mijn grote liefde :D

    Kus Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    ik dag dat je bedoelde door slikken als in 'eten'.
    maar volgens mij kan het geen kwaat, je word dag ik niet erge(weet niet zeker slik hem zelf niet, maar volgens mij deed mij zus dat ook een keer tijdens carnaval)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb de pil een tijdje geslikt. Maar nu niet meer,omdat ik te lui ben om terug naar de dokter te gaan voor een voorschrijving. Maar neen,bij mij was het niet erger ofso. Maar ik denk dat het ook afhangt van persoon tot persoon en pil tot pil. Maar toen ik hem bleef doornemen,is alles normaal gebleven de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 19:20 ]

    Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?

    Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
    Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
    En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.

    En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.

    Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
    En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 22:04 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?

    Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
    Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
    En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.

    En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.

    Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
    En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.

    sorry lieve schat maar als het kankerverwekkent is zou het verboden zijn. het is niet kankerverwekkent en je word er ook niet onvruchtbaar van, het zijn gewoon hormonen die heb je ook in je lichaam.

    en sommigen nemen hem omdat ze dan minder las hebben van buikpijn of zo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    mijn moeder zegt dat je diker en kaal
    word van de pil
    dus ik kan je niet helpen

    and like vind je dat niet een beetje raar om het gewoon over te slaan??


    To The Stars Through Adversity

    SleepingSun schreef:
    (...)
    sorry lieve schat maar als het kankerverwekkent is zou het verboden zijn. het is niet kankerverwekkent en je word er ook niet onvruchtbaar van, het zijn gewoon hormonen die heb je ook in je lichaam.

    en sommigen nemen hem omdat ze dan minder las hebben van buikpijn of zo

    mijn na leraar(van vorig jaar) zei dat alles kanker verwekkend was omdat kanker door straling kwam ofzo :X

    topic: ik kan hier niet over oordelen heb de pil nooit genomen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    CUTExDIAMOND schreef:
    mijn moeder zegt dat je diker en kaal
    word van de pil
    dus ik kan je niet helpen

    and like vind je dat niet een beetje raar om het gewoon over te slaan??

    je kan dikker van de pil worden, je kan ongewenste haar groei krijgen van de pil, je kan meer puisten krijgen. -heeft voor verzorging een filmpje moetne maken over de pil-
    maar dat ligt aan de pil die je hebt en jou lijf, zeg maar.

    Immortal schreef:
    (...)
    mijn na leraar(van vorig jaar) zei dat alles kanker verwekkend was omdat kanker door straling kwam ofzo :X

    topic: ik kan hier niet over oordelen heb de pil nooit genomen :X

    maar in de pil zit echt geen staling,

    ik ga het voor je aan mijn zus vragen als ze weer eens thuis is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Sorry, ik denk niet dat ik je kan helpen want ik slik hem nog niet


    Happiness hit her like a train on a track

    ik slik hem wel, maar ik heb hem nog nooit doorgeslikt zeg maar, dus ik kan je ook al niet helpen!


    Never forget the things that make you smile

    SleepingSun schreef:
    (...)
    sorry lieve schat maar als het kankerverwekkent is zou het verboden zijn. het is niet kankerverwekkent en je word er ook niet onvruchtbaar van, het zijn gewoon hormonen die heb je ook in je lichaam.

    en sommigen nemen hem omdat ze dan minder las hebben van buikpijn of zo
    Dat is wel zo. Maar hormonen zijn wel schadelijk als je lichaam ze te overtollig aanmaakt, kun je nagaan wat het aanricht als je dan zelf ook nog vrijwillig hormonen gaat innemen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat is wel zo. Maar hormonen zijn wel schadelijk als je lichaam ze te overtollig aanmaakt, kun je nagaan wat het aanricht als je dan zelf ook nog vrijwillig hormonen gaat innemen.

    klopt daarom krijg je ze niet zomaar maar moet je bij de dokter langs voor een resep


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    nee het moet opzich kunnen maar het is natuurlijk niet super gezond. ;] en je krijgt niet een dubbel massa bloed hoor x'D. zolang je maar niet echt een half jaar doorslikt ofzo kan het opzich wel ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Katherine schreef:
    Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?

    Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
    Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
    En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.

    En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.

    Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
    En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.


    of je er kanker van kan krijgt weet ik niet.. maar het is idd wel wetenschappelijk bewezen als je (te) vroeg de pil neemt de kans voor trombose enorm toeneemt ;]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 23:50 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Katherine schreef:
    Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?

    Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
    Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
    En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.

    En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.

    Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
    En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.

    waarom maak jij zo'n groot probleem meid? je kunt er 1. niet onvruchtbaar van en 2. je krijgt er al he-le-máál geen kanker van. het is erg kut dat jouw tante aan borstkanker is overleden, maar dat komt zeker niet door de pil. dat ze die dan toevallig slikte, dat kan toch? god.

    als wij nou de pil willen nemen, nemen wij die toch? het is toch niet alleen tegen de menstruatie, maar ook als anticonceptie. ja sorry dat wij niet zwanger willen worden als we seks hebben. -.- en zeg me nou niet dat er condooms zijn, want die scheuren ook weleens.
    kortom, er is niets mis met de pil. ze zouden hem heus niet aan mensen voorschrijven als er serieuze bijwerkingen aan verbonden zijn. who cares dat je dan iets dikker wordt? maar borstkanker krijgen en onvruchtbaar kun je zeker niet worden.

    ik heb hem trouwens al eens doorgeslikt, maar uiteindelijk heb ik dan toch een stopweek gehouden. :] maar volgens mij moet dat gewoon. maargoed, ik heb hem dus gekocht voor op vakantie, maar ik moet op mn eerste menstruatiedag beginnen, dus ik weet niet of ik er dan nog wel zoveel aan heb. :]
    - end of message (A) -

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 9:58 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.