• ok, van muziek houden is van alle leeftijden, maar dit is er echt over!

    10-jarige kleuters lopen met tshirts rond van tokio hotel, terwijl ze niet eens hun liedjes kennen (laat staan begrijpen) en niet eens weten hoe de leden van TH noemen!

    natuurlijk zou een hater nooit een kindje van 10 jaar slaan ofzo, dus wat doen ze?

    ze slaan de egte fans! de fans die al veel langer fan zijn van TH, en tenminste weten waar hun muziek rond draait!

    dat kunnen ze wel ze, die pamper schijtende babies :@ TH belachelijk maken, terwijl de egte fans in mekaar worden geslagen en gepest, omdat ze fan zijn van de opvolger van K3! (want daar begint het stilaan op te lijken, nu al die jank-kleurters er 'fan' van worden!)

    Echt e, ik ga eens beginnen met die kleine kutkinders op hun plaats te zetten, in plaats van die haters!

    trouwens 4 maart zag ik een joch van ngeveer 3-4 jaar en hij zag er precies uit als tom maar dan gewoon wat kleiner en emt ene nep piercing en als die gasten fan willen zijn laat ze dan zo makkelijk is het

    xx
    ja op 13 juli zag ik plots in een flits beweging een klein kindj in iemand zen nak= ene mini-tommetj! maar heb hem ni beter beken want de echte tom ston opt podium:9~(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Vroeger was jij ook vast fan van een engels groep...

    Laat ze, hoe meer fans hoe meer geld ze verdienen hé, en iedereen heeft het recht fan te zijn van TH dus ze doen niks wat tegen de wet is hé

    Laat ze, hoe meer fans hoe meer geld ze verdienen hé, en iedereen heeft het recht fan te zijn van TH dus ze doen niks wat tegen de wet is hé

    Vroeger was jij ook vast fan van een engels groep...


    toen ik 10 was, luisterde ik als elke leeftijdsgenoot naar K3 :S

    ik was wel fan van een groep, starsailor, maar ik liep niet op de straten te kwelen dat ik met de zanger ging trouwen, ook al schelen we 8 jaar, en ik liep niet met een T-shirt rond die 10 keer te groot it van die groep!

    Laat ze, hoe meer fans hoe meer geld ze verdienen hé, en iedereen heeft het recht fan te zijn van TH dus ze doen niks wat tegen de wet is hé


    effe dat je het weet het meeste geld gaat naar de platen maatschappij en producers hea!

    Maak je er niet dik om!!

    KOMOP !
    IK WAS 10 EN WAS FAN VAN PANIC AT THE DISCO!
    Who care's? Als je hun leuk vind en je bent 10 jaar of jonger dat kan toch geen kwaad!Ik zeg het nog eens : FAN ZIJN HEEFT GEEN GRENZEN EN ZEKER GEEN LEEFTIJDS GRENZEN!

    (...)

    toen ik 10 was, luisterde ik als elke leeftijdsgenoot naar K3 :S

    ik was wel fan van een groep, starsailor, maar ik liep niet op de straten te kwelen dat ik met de zanger ging trouwen, ook al schelen we 8 jaar, en ik liep niet met een T-shirt rond die 10 keer te groot it van die groep!


    ahum 10 jaar en k3? IK WAS ZE AL ZAT TOEN IK 5 was maar schijt ieder zijn eigen smaak maar wat ik niet begrijp hoe heeft TMF ooit hun clips kunnen uitzenden? GADVER!!

    laat ze lekker fan zijn,,
    je hoef niet een speciale leeftijd te hebben om fan te mogen zijn van Tokio Hotel.

    (...)

    toen ik 10 was, luisterde ik als elke leeftijdsgenoot naar K3 :S

    ik was wel fan van een groep, starsailor, maar ik liep niet op de straten te kwelen dat ik met de zanger ging trouwen, ook al schelen we 8 jaar, en ik liep niet met een T-shirt rond die 10 keer te groot it van die groep!
    Dat verschilt volgens bij wel per fan, want niet alle 10jarige fans zijn zo

    das wel stom dat die kleuters daar allemaal fan van zijn zondag op werchter boutique heb ik zelfs een kindje gezien van 7 of jonger met een t-shirt van TH echt stom, nu is het niet meer van TH is voor de tieners maar voor kleine kleuters echt stom


    One Day you'll remember me...

    ik ken ook iemand van 9 en die is fan -.-
    en JA ze begrijpt het wel. ongeveer ><


    don't Worry...Be gay.


    zeldafreak zei op 15 juli 2008 - 19:15:

    SORRY HOOR, MAAR NU DENKEN AL DIE HATERS DAT IK FAN BEN VAN EEN BAND VOOR KLEINE KINDEREN
    LEUK HOOR!




    zeldafreak zei op 15 juli 2008 - 19:22:
    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!



    PARDON? DAN ZEG JE: DIE KLEUTER VERKLOTEN HET ENZO?(IS OM HET SIMPEL TE HOUDEN!) IK VINDT, EN DAT IS MIJN MENING, DAT JIJ JE ALS EEN KLEUER GEDRAAGT, HOE OUD BEN JE? 10? lAAT DIE KINDERS, ALS FANS MOET JE DAAR BOVEN STAAN! DRAAG LEKKER JE TH-SHIRTS, DRAAG EMO KLEIDNG OF WAT DAN OOOK, JE MOET NIEJH BANG ZIJN DAT MENSNE JE IN EMKAAR GAAN SLAAN, ZO KAN IK TOCH OOK HIPHOPPERS IN ELKAAR GAAN SLAAN? OF ZEGGEN: WTF? EEN GASSIE VAN 10 WAS BIJ EEN OPTREDEN VAN SAMY DELUXE?
    SLAAT NERGESN OP! EN EEN KEUTER IS GEEN 10.
    IK HEB DE BETEKNIS VAN HET WOORD KLEUTER EVEN VOOR JE OP GEZOCHT!:

    kleu·ter (dem; kleuters)
    1 klein kind in de leeftijd van vier tot zes jaar


    En ik zou haast willen zeggen dat je zelf een kleuter bent, maar ik ga geen tijd hierin steken want ga morgen naar de stad.

    Mijn zusje is negen en is ook TH fan dankzij mij... -_-' ik haat het echt... Mijn moeder zegt aah joh laat haar lekker der gang gaan... maar dan zit ze met die liedjes mee te bleren terwijl ze geen een woord engels kan laat staan DUITS!!

    10 is veel te jong!!
    12 trouwens ook vind ik,, die fans zijn trouwens vaker ook monsoon generatie,, owke dat zijn ook fans maar zeker niet de die hard fans!!


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..