• ok, van muziek houden is van alle leeftijden, maar dit is er echt over!

    10-jarige kleuters lopen met tshirts rond van tokio hotel, terwijl ze niet eens hun liedjes kennen (laat staan begrijpen) en niet eens weten hoe de leden van TH noemen!

    natuurlijk zou een hater nooit een kindje van 10 jaar slaan ofzo, dus wat doen ze?

    ze slaan de egte fans! de fans die al veel langer fan zijn van TH, en tenminste weten waar hun muziek rond draait!

    dat kunnen ze wel ze, die pamper schijtende babies :@ TH belachelijk maken, terwijl de egte fans in mekaar worden geslagen en gepest, omdat ze fan zijn van de opvolger van K3! (want daar begint het stilaan op te lijken, nu al die jank-kleurters er 'fan' van worden!)

    Echt e, ik ga eens beginnen met die kleine kutkinders op hun plaats te zetten, in plaats van die haters!

    Maar aan de andere kant TH interesseert het geen ene flikker hoe jong de fans zijn als ze er maar geld voor krijgen... -_-'

    Who cares!!! ik vind het ook erg van die kleintjes, maar het ergste vind ik kindjes van 8 jaar met bakken make-up


    death to the one at the end of the serenade.

    trouwens een kind van 11 zit mij lastig te vallen,, en ruzie met mij te zoeken om nixx bijvoorbeeld mij uit te schelden als gothic en als ik zeg op een normale manier dat ik dat niet ben dat begint dat kind mij de huid vol te schelden!!


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Je kunt niet zeggen ''Iemand is TE jong'' Waar slaat dat op? Je kunt toch ook al als 8-jarige or whatever hoe oud, tokio hotel leuk vinden? Djiezzz, daar kan ik echt niet tegen. Leeftijd maakt geen zak uit, behalve als het een kind van 0 is --'


    zeldafreak zei op 15 juli 2008 - 19:15:

    SORRY HOOR, MAAR NU DENKEN AL DIE HATERS DAT IK FAN BEN VAN EEN BAND VOOR KLEINE KINDEREN
    LEUK HOOR!




    zeldafreak zei op 15 juli 2008 - 19:22:
    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!



    PARDON? DAN ZEG JE: DIE KLEUTER VERKLOTEN HET ENZO?(IS OM HET SIMPEL TE HOUDEN!) IK VINDT, EN DAT IS MIJN MENING, DAT JIJ JE ALS EEN KLEUER GEDRAAGT, HOE OUD BEN JE? 10? lAAT DIE KINDERS, ALS FANS MOET JE DAAR BOVEN STAAN! DRAAG LEKKER JE TH-SHIRTS, DRAAG EMO KLEIDNG OF WAT DAN OOOK, JE MOET NIEJH BANG ZIJN DAT MENSNE JE IN EMKAAR GAAN SLAAN, ZO KAN IK TOCH OOK HIPHOPPERS IN ELKAAR GAAN SLAAN? OF ZEGGEN: WTF? EEN GASSIE VAN 10 WAS BIJ EEN OPTREDEN VAN SAMY DELUXE?
    SLAAT NERGESN OP! EN EEN KEUTER IS GEEN 10.
    IK HEB DE BETEKNIS VAN HET WOORD KLEUTER EVEN VOOR JE OP GEZOCHT!:

    kleu·ter (dem; kleuters)
    1 klein kind in de leeftijd van vier tot zes jaar


    En ik zou haast willen zeggen dat je zelf een kleuter bent, maar ik ga geen tijd hierin steken want ga morgen naar de stad.


    da's precies wat ik ook wilde zeggen ;) aar dat hoeft nu dus nei meer

    De leeftijd maakt mij ni echt uit, ma eerder de mense die hun eige "fan" noemen, maar nog ni eens meer dan alleen Monsoon kennen. Ok ik versta nog wel da sommige ni me de Duitse kunne meezingen omda ze te jong zijn of omda het hun ni echt lukt om ed te leren. Maar ze kunnen op zen minst de andere Engelse liedjes is beluisteren en de tekst leren fzo.


    ii_COLLAPSExBabii

    Wtf heb jij?
    Waarom zouden kinderen van 10 jaar of jonger geen fan mogen zijn? Mijn achternichtje was lijk ook op WB en zij is er 9! Jaah 9! En ze is lijk een de max van een achternichtj!
    En over die haters.. Trek j dat toch zo neig ni aan.. Laat ze gewoon doen.. Als je er niet van aandacht aan schenkt, zien ze de lol er niet meer van in en stoppen ze er vanzelf mee..
    Siel heeft gesproken.

    Phaha . Daar heb je gelijk in .
    Die lopen gewoon mee !

    x

    Idd en dat is zo ongelofelijk frustrerend.


    ii_COLLAPSExBabii

    Nogmaals, Leeftijd maakt niet uit. Waarschijnlijk voel je jezelf wel heel goed ofzo, dat je dat allemaal over mensen zegt maar dat vind ik dus echt niet kunnen. Misschien zijn er wel fans van 10/9/8 jaar die zoveel beter fan zijn dan jij. Who knows? Dus ga er a.u.b. geen tijd meer in steken het is nutteloos en het slaat nergens op.
    amen

    Nogmaals, Leeftijd maakt niet uit. Waarschijnlijk voel je jezelf wel heel goed ofzo, dat je dat allemaal over mensen zegt maar dat vind ik dus echt niet kunnen. Misschien zijn er wel fans van 10/9/8 jaar die zoveel beter fan zijn dan jij. Who knows? Dus ga er a.u.b. geen tijd meer in steken het is nutteloos en het slaat nergens op.
    amen

    'k vind dat je overschot van gelijk hebt!

    Nogmaals, Leeftijd maakt niet uit. Waarschijnlijk voel je jezelf wel heel goed ofzo, dat je dat allemaal over mensen zegt maar dat vind ik dus echt niet kunnen. Misschien zijn er wel fans van 10/9/8 jaar die zoveel beter fan zijn dan jij. Who knows? Dus ga er a.u.b. geen tijd meer in steken het is nutteloos en het slaat nergens op.
    amen

    je hebt helemaal gelijk!!


    Je moet worden wie je bent.

    Kijk. En dan als ze dat denken? Wat maakt het uit? Ik ben pas 12 en ben ook fan.; Toen ik negen was, vond ik hun muziek... normaal. Geen fan ofzo. Toen ik net 11 was was ik fan. Volgens mij was ik toen nog 10? En nu ben ik een echte fan, weetje. Maar je hoeft nu niet die mensen af te gaan zeiken? 14 juni zag ik ouders met een Tokio Hotel shirt lopen, kinderen van 6 met Tokio Hotel All Stars, een jongen van een jaar of 9, die met zijn vader was die ook een TH shirt aan had? Zo zie je, Tokio Hotel kent geen leeftijd.=D


    ok

    de fannetjes worden steeds jonger en jongerxD

    Nogmaals, Leeftijd maakt niet uit. Waarschijnlijk voel je jezelf wel heel goed ofzo, dat je dat allemaal over mensen zegt maar dat vind ik dus echt niet kunnen. Misschien zijn er wel fans van 10/9/8 jaar die zoveel beter fan zijn dan jij. Who knows? Dus ga er a.u.b. geen tijd meer in steken het is nutteloos en het slaat nergens op.
    amen


    fuck, HOUD JE BEK! sorry dat ik het zo zeg, maar als er iets is waar Ik niet tegen kan, is het dat mensen zeggen dat ik me te goed voel voor andere fans!

    ik heb op het concert al mijn drinken gegeven aan een wildvreemd meisje die bijna ging flauwvallen.
    Ik heb een half uur met een plakkaat boven een meisje gestaan die last had van de warmte, ik kende haar ook langs geen kanten!
    ik heb op 3 maart ook een meisje voorgelaten, zodat ze bij haar vriendin kon staan!
    ZEG NIET DAT IK ME TE GOED VOEL, WANT IK HEB MEZELF AL GENOEG IN DE PROBLEMEN GEHOLPEN OM ANDERE FANS TE HELPEN!!

    maar al die 10-jarige, wrm zijn ze dan nu pas fan, en niet sinds het begin dat ze hier beroemd waren?? :S tokio hotel is al meer dan een jaar beroemd in België, zelfs langer in Holland! DAT ZE NU PAS FAN WORDEN, VIND IK MAAR FAKE GEDRAG!