• ok, van muziek houden is van alle leeftijden, maar dit is er echt over!

    10-jarige kleuters lopen met tshirts rond van tokio hotel, terwijl ze niet eens hun liedjes kennen (laat staan begrijpen) en niet eens weten hoe de leden van TH noemen!

    natuurlijk zou een hater nooit een kindje van 10 jaar slaan ofzo, dus wat doen ze?

    ze slaan de egte fans! de fans die al veel langer fan zijn van TH, en tenminste weten waar hun muziek rond draait!

    dat kunnen ze wel ze, die pamper schijtende babies :@ TH belachelijk maken, terwijl de egte fans in mekaar worden geslagen en gepest, omdat ze fan zijn van de opvolger van K3! (want daar begint het stilaan op te lijken, nu al die jank-kleurters er 'fan' van worden!)

    Echt e, ik ga eens beginnen met die kleine kutkinders op hun plaats te zetten, in plaats van die haters!

    ja zelf jonge mensen krijgen verstand van muziek :P nu nog 'n moeder overhalen gaat moeilijk worden dus wens me succes

    xx

    Wat maakt iedereen er een big deal van, als het om;

    'Een echte fan'

    aankomt.

    Hou het gewoon op; De een is meer obsessed dan de ander.

    Zo, echt hè. Moeten mensen volgens jou geen fan zijn? Ik bedoel: Jij bent misschien een grote fan, die kinderen van 10 misschien niet zo een grote fan als jij. Ze kunnen de muziek goed vinden, kunnen met hun nicht ofzo mee zijn gegaan? Sorry hoor, maar ik vind dit echt absurd..


    ok

    Waar slaat het op?!

    Ik ben toch ook nog maar 10?

    En ik heb op 14 juni (goffertpark, Nijmegen) ook een heleboel jonge fans gezien. En vooral die Tom-look-a-like was heel cute(flower)

    En wat is er mis met cute?:O

    Hee zeldafreak, je moet NIET maar dan ook NIET hjb tegen mij zeggen! Blijf normaal aub! Zie dit als een waarschuwing!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: waarschuwing bij gezet!)

    PARDOn, ik was ook 10 toen ik fan werd en ik begreep de liedjes ook gewoon je zou eht neit denken, Maar ik kon toen al beter engels dan de meese bruggers. en met een 10 jarige fan is niks mis. Alleen als ze niks begrijpen maar er zijn genoeg mensen van 11-18 die ook doen aslof ze fan zijn. dus euhm eht spijt me maar ik vind dit topic nergens opslaan

    (mjn mening dus ga e hier niet op aanvallen)

    x


    Groot gelijk!! Ik ben tien,van mijn negen fan!Ik ken niet alle liedjes,maar de 10+ sers ook niet!Kijk maar is op m'n profiel wat tien jarige al kennen vn TH!! Tien jarige zijn helemaal gene baby's.Je doet precies alsof wij (de tien jarige) geen fan mogen zijn!!Wees blij dat TH zoveel fans heeft!!Het maakt toch niet uit of je 10 of 13 bent.!!

    OhMyGawd ik vnd dit zo'n zielige topic.
    Ik ben zelf 12 jaar , who cares ik begrijp alles en ik ben al 3 jaar fan..Ik was 9, Dus !Je hoeft niet een potje stoer te doen omdat jij zelf toevallig wat ouder bent.Fan zijn heeft geen grenzen.En niet alle jonge fans hoef je over 1 kam te scheren.;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ach man o_O
    Wat lul je? Je weet niet waar je het over hebt! Je bent zelf toch geen 10 jaar? Jij weet toch niet hoe die 10-jarige denken?
    Je lult echt uit je nek man.
    Btw, ik ben geen 10-jarige.


    I recycle my thoughts.

    ik ken ook iemand van 9 en die is fan -.-
    en JA ze begrijpt het wel. ongeveer ><


    like me^^

    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!
    [/quote
    10-Jarige zijn geen baby's!!!

    Toen jij 10 was,en mensen zoiets zouden zeggen,zou jij het dan leuk noemen als ze je baby noemen?

    Get a life!

    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!
    [/quote
    10-Jarige zijn geen baby's!!!

    Toen jij 10 was,en mensen zoiets zouden zeggen,zou jij het dan leuk noemen als ze je baby noemen?

    Get a life!

    Heuy meis, ik zou maar geen moeite doen.Ze is gewoon zielig.10 jaar of niet Jij weet tenminste dat TH rockt:Y)Steek er maar geen moeite in.Hier wordt ze niet populairder door op quizlet;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    maar al die 10-jarige, wrm zijn ze dan nu pas fan, en niet sinds het begin dat ze hier beroemd waren?? :S tokio hotel is al meer dan een jaar beroemd in België, zelfs langer in Holland! DAT ZE NU PAS FAN WORDEN, VIND IK MAAR FAKE GEDRAG!
    Ik vind dat je geen fan hoeft te zijn vanaf het begin. Je kan je zelf toch ook eigenlijk geen fan noemen als je 1 liedje hebt gehoort, of 1 dag en dan PATS BOEM FAN. Dat kan niet.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Ik vind dat je geen fan hoeft te zijn vanaf het begin. Je kan je zelf toch ook eigenlijk geen fan noemen als je 1 liedje hebt gehoort, of 1 dag en dan PATS BOEM FAN. Dat kan niet.


    Ja en ook:

    Het kan dat een band al een jaar bezig is,maar dat je er nu pas van hoort.

    Zoals:

    Tokio Hotel bestaat al heel lang,ik kende geen tokio hotel geen quizlet geen joepie geen hitkrant,,ik wist niets!!Tot ik samen met mijn nichtt in de joepie aan het lezen was.Liet ze TH zien.Ik dacht: Bestaan ze al zolang?Niets van gehoord!!


    Snap je?

    Kizz

    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!
    De tering meid, je capslock staat aan. Dus jij gaat mij vertellen dat je vanaf het begin dat je fan werd ieder woordje duits begreep? Right. Nou ja het maakt mij verder niet uit. Als jij het leuk vind om je daar over op te focken? Kost je alleen maar verspilde energie.. En je krijgt er echt neits voor terug..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    daarom^^ ik had op het concert ook een meisje van 3/4 jaar in mn armen die mee kon zingen


    You'd took my breath but I'll survive.