• De stelling van vandaag luidt:
    Bont moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja eens (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja.


    BAM!

    Helemaal mee eens!


    Mee eens,
    Waarom dieren vermoorden als je ook nep-bond kan maken?


    Here I Am

    Helemaal eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mee eens want dieren doden voor een beetje bond is zielig


    Crocky : )

    eens.

    Zolang ze leer maar niet afschaffen ^^ Dat zou ook nutteloos zijn, want dat wordt gemaakt van de huid van dode koeien of die zijn gebruikt voor vlees. En die koeien hebben een geweldig leven en er zijn er toch te veel van!
    Echter, bont wordt gemaakt van bedreigde diersoorten die hun hele leven al opgejaagd zijn, van kleine zeehondjes tot de hermelijn. Dus bont weer wel vind ik.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Helemaal mee eens.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Pfft.
    Als je dieren kan fokken om ze op te eten dan kan je ze toch ook fokken om er bont van te maken? oO
    Dan hoeven die bedreigde soorten niet helemaal uit te sterven.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 20:57 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    eens (:


    In time we hate that which we often fear.

    Mee eens, want de meeste bont wordt gemaakt van bedreigde diersoorten zoals zeehondjes. Ik vind het erg en afschuwelijk, afschaffen die handel! Maar van schapen ofzo is het normaal maar dat is geen bont, dat is wol 8D


    Only losers can act the way you do

    Gedeeltelijk mee eens. Als de dieren alleen word vermoord voor de bond dan ben ik er tegen(wat helaas ook zo is). Maar als we de dieren ook eten dan vind ik het goed,net zo als bij koeien.Ik vind namelijk dat we alles(zo veel mogelijk) van die dieren moeten gebruiken(dus bij koeën het vlees de huid/leer en het hard voor ontleden e.d.)
    Maar aangezien dat niet zo is ben ik er tegen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    I agree.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mee-eens. ((:
    als je ook nep bont kunt maken!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!