• (Novum) - Twee van de drie Sugababes zijn getroffen door de Mexicaanse griep. Dat zegt de derde Sugababe Keisha in de Britse krant The Daily Mirror. Ze voegt eraan toe niet te kunnen geloven dat ze iemand kent die door het virus is geveld. De blonde Heidi zou als eerste zijn getroffen, waarna ook Amelle ziek werd. "Ze dachten eerst dat het alleen om een verkoudheid ging, maar later werden ze zo ziek, dat ze niet eens meer van de bank konden komen", zegt een ingewijde in de krant. "Een arts vertelde ze dat ze alle symptomen van de Mexicaanse griep hebben. Ze moeten binnen blijven, goed uitrusten en uit de buurt van anderen blijven."De 24-jarige Keisha, het enige lid van de groep dat nooit werd vervangen, heeft de ziekte niet, zegt ze. "Maar de anderen hebben het wel, daarom hebben we alle plannen voor de komende weken moeten afgelasten." De zangeres lijkt er de lol wel van in te zien. "Als alles achter de rug is kunnen we er zeker weten hard om lachen."De drie meiden zouden deze week rapper Jay-Z ontmoeten. De Sugababes tekenden in april bij zijn label Roc-a-fella en zouden voor het eerst kennismaken met hun nieuwe baas. "Heidi en Amelle moeten uit de buurt van anderen blijven. De ontmoeting met Jay-Z is te riskant", zegt de bron dan ook.De twee Sugababes zijn niet de eerste sterren die de ziekte oplopen. Begin deze maand werd duidelijk dat ook 'Harry Potter'-acteur Rupert Grint de Mexicaanse griep onder de leden had. Grint, die de rol van Harry's vriend Ron Weasley op zich neemt, is inmiddels weer beter


    site: http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=148733175

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook zo. Maar hij heeft het ook over doorsnee mensen als wij. We gaan op reis, waar de Mexicaanse griep juist heerst en dan keren we terug met de ziekte.

    En nu moet ik vanaf September steeds medecijnen in nemen, omdat hij niet wilt dat we ook besmet raken.


    ooh je bedoelt zo,ja ik snap het..ja,,het zit ook precies in de zomervakantie periode..nou ik blijf gelukkig lekker in Nederland..wel op vakantie maar niet zo ver..
    Ik hoorde eens op sbs6 dat iemand uit engeland geloof ik ook mexicaanse griep had en tussen de nijmeegsevierdaagse zat ofzo..weet iemand daar meer vanaf? of hij het echt had of niet?

    Rupert Grint (Ron Wezel van Harry Potter) had het ook, hij moest een paar dagen in bed blijven en het was over. Je kunt het vergelijken met gewone griep. Het is wel kut voor ze enzo maar ze gaan heus niet dood gaan hoor o.o


    Only losers can act the way you do

    Wha The Fuck?!
    Mensen! Luister nu eens heel goed! Dagelijks sterven 100.000 mensen aan de griep en nu gaan ze aanpappen met de mexicaanse griep DIE DUS MINDER ERG IS!
    Iedereen loopt zich druk te maken over de Mexicaanse griep terwijl het maar een zachte vorm is van de griep. Iedereen moet het laten vallen en geen aandacht aanbesteden, nu gewoon de zieken beterschap wensen. Iedereen komt er wel boven op.
    sjeez!


    death to the one at the end of the serenade.

    Dimension schreef:
    Wha The Fuck?!
    Mensen! Luister nu eens heel goed! Dagelijks sterven 100.000 mensen aan de griep en nu gaan ze aanpappen met de mexicaanse griep DIE DUS MINDER ERG IS!
    Iedereen loopt zich druk te maken over de Mexicaanse griep terwijl het maar een zachte vorm is van de griep. Iedereen moet het laten vallen en geen aandacht aanbesteden, nu gewoon de zieken beterschap wensen. Iedereen komt er wel boven op.
    sjeez!

    Dat eerste geloof ik niet, dat er dagelijks 100.000 mensen sterven aan de griep. : )
    Beetje overdreven?


    ok

    Lol x'd

    Kom op tis maar een Griepje
    Antibiotica en je bent zo weer beter >.<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    BOEIEND.

    er gaan zoveel mensen dood per jaar aan 'normale' griep.
    en meestal is dat een bepaalde doelgroep qua oudere leeftijd, mensen met een zwakke gezondheid enzovoort..

    kom op zeg.

    Dat is kut voor ze.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Sneu voor ze.

    Ocharme

    tja, daskut


    Dumdidido

    Lekker voor ze.
    Heus niet iedereen gaan er aan dood.
    De meeste dat er dan al wel aan dood gaan hebben nog eens een longontsteking ofzo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach, ze zijn niet de enigen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    O my gosh! ik word hier zo ziek van hé!
    Rupert heeft zelf gezegd dat het niet veel voorsteld en dat hij er alleen keelpijn aan over heeft gehouden! HET IS GEWOON EEN GRIEPJE!
    ik snap niet waarom hhel de wereld zich daar zo'n zorgen om maakt. Er is toch medicatie? en ze kunnen nooit te veel zeggen, want ze weten er niets vanaf. ze maken mensen alleen maar bang --'


    bla bla bla

    zouden zij niet naar nederland komen binnenkort?
    :X
    met die gayparade ofzo?


    It's not the same without you.

    Undertaker schreef:
    Het is gewoon een griepvirus waar nog niet iedereen antistoffen tegen heeft omdat hij nieuw is. Daarom wordt waarschijnlijk 1/3 van de bevolking ziek. Dat is alleen maar een economisch probleem, omdat heel veel werklui dan thuis moeten blijven. Maar voor de rest is er niets ergs aan de Mexicaanse Griep, het is maar een griepje hoor...


    Nou, er is vandaag in belgie wel iemand overleden aan de mexicaanse griep.
    En die vrouw was gewoon daarvoor gezond en jong en nu is ze dood gegaan aan die mexicaanse griep...
    En dan iedereen maar zeggen dat nederland en belgie zulke goede medicijnen hebben >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.