• (Novum) - Twee van de drie Sugababes zijn getroffen door de Mexicaanse griep. Dat zegt de derde Sugababe Keisha in de Britse krant The Daily Mirror. Ze voegt eraan toe niet te kunnen geloven dat ze iemand kent die door het virus is geveld. De blonde Heidi zou als eerste zijn getroffen, waarna ook Amelle ziek werd. "Ze dachten eerst dat het alleen om een verkoudheid ging, maar later werden ze zo ziek, dat ze niet eens meer van de bank konden komen", zegt een ingewijde in de krant. "Een arts vertelde ze dat ze alle symptomen van de Mexicaanse griep hebben. Ze moeten binnen blijven, goed uitrusten en uit de buurt van anderen blijven."De 24-jarige Keisha, het enige lid van de groep dat nooit werd vervangen, heeft de ziekte niet, zegt ze. "Maar de anderen hebben het wel, daarom hebben we alle plannen voor de komende weken moeten afgelasten." De zangeres lijkt er de lol wel van in te zien. "Als alles achter de rug is kunnen we er zeker weten hard om lachen."De drie meiden zouden deze week rapper Jay-Z ontmoeten. De Sugababes tekenden in april bij zijn label Roc-a-fella en zouden voor het eerst kennismaken met hun nieuwe baas. "Heidi en Amelle moeten uit de buurt van anderen blijven. De ontmoeting met Jay-Z is te riskant", zegt de bron dan ook.De twee Sugababes zijn niet de eerste sterren die de ziekte oplopen. Begin deze maand werd duidelijk dat ook 'Harry Potter'-acteur Rupert Grint de Mexicaanse griep onder de leden had. Grint, die de rol van Harry's vriend Ron Weasley op zich neemt, is inmiddels weer beter


    site: http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=148733175

    Nja, niks aan te doen.


    -kabouter

    ShanDROPDEAD schreef:
    ik vind dit gedoe van de mexicaanse griep overdreven hoor.
    De gewone griep is erger, en daar gaan meer mensen aan dood. ._.



    Uhu da is wel, da's gewoon een drama voor niks


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    stel je voor
    dat iemand hier op quizlet die griep heeft !
    of nog erger bill of tom kaulitz


    Keep on smiling

    De Mexicaanse griep heet nou toch Q koorts?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Balen voor ze. Nee, geen sarcasme.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kut voor ze

    Da's vet klote man. o.o
    Ik had wel ergens gelezen dat de gewone griep nog erger is en dat het gewoon bangmakerij was of zo.
    Whatever.


    -

    Ik maak me er niet druk over. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Saarye schreef:
    stel je voor
    dat iemand hier op quizlet die griep heeft !
    of nog erger bill of tom kaulitz
    Ik snap de nut daar niet van in? En het klinkt weer alsof B&T alles zijn en de rest de Griep mogen krijgen. :')

    Niet dat je het zo meent, maar zo komt het bij mij over.


    I live for the applause, you will die for it.

    In feite is het een gewone griep, ze hebben er alleen nog niet de juiste medicatie voor, daardoor dat het zich ook zo snel verspreidt. Als die virus zich dan ook nog eens gaat aanpassen en gaat veranderen, tja, dan zal het wel nog even duren voordat alles voorbij is. Maar als je een goede gezondheid hebt, en je krijgt de griep, is het niet erg. Als je natuurlijk van daarvoor al zwak bent..

    Saarye schreef:
    stel je voor
    dat iemand hier op quizlet die griep heeft !
    of nog erger bill of tom kaulitz


    de griep stelt echt niet veel voor in de meeste gevallen heb je de "after shock" van de Mexicaanse griep en dat kan je vergelijken met een gewoon griepje wat binnen een paar dage over is!

    En wat als iemand die griep hier op Q heeft (gehad)? Ik weet het in iedergeval zeker dat iemand het heeft gehad hier. maar dat is niks om bang van te worden want via de pc word je echt niet besmet hoor! :')


    dream, dare, fly!