• Kanye West: "Ik ben de nieuwe King of Pop"
    Kanye West zegt dat ondanks dat hij even verdrietig is als ieder ander over het verlies van de echte King of Pop, Michael Jackson, de wereld toe is aan een nieuwe King of Pop, nu Michael overleden is. En Kayne kennende...denkt hij natuurlijk dat hij geknipt is voor deze rol!

    '' Eerst was dit Elvis (Presley), daarna Michael en nu in de 21e eeuw is het Kayne's beurt om de popwereld te regeren. Ik heb niets meer dan respect voor Michael, maar iemand moet de draad weer oppakken en niemand kan dat beter dan ik. Ik ben de nieuwe 'King of Pop''.

    We hebben zelfs gehoord dat Kayne de familie Jackson om hun zegen heeft gevraagd, maar ze hebben tot dusver nog niet gereageerd. Wellicht omdat ze nog steeds in de rouw zijn?


    edit:Elvis was de king of rock,maar ik heb alleen deze tekst gekopieerd van de bron waardat ik dit haal,dus het is hun schuld en niet de mijne


    Ik vind Kaynee niet slecht maar dat hij zichzelf de nieuwe king of pop vind,gaat er toch over hoor.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 21:22 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind Kayne eigenlijk slecht. :X
    Sorry.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Ik vind Kayne eigenlijk slecht. :X
    Sorry.

    Ik vind hem ook slecht.

    :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Elvis was toch rock en geen pop?
    Maar goed ik vind dat die Kayne een beetje te veel eigendunk heeft.Zoiets zech je niet over je zelf.En ze goed vind ik hem nu ook weer niet dan vind ik MJ beter.

    En is het niet een beetje vroeg omdat nu te zeggen ik bedoel hoe lang is MJ nu dood? Nog geen maand(toch).


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik vind Kayne West Goed echt waar,

    Maar hij is belange niet zo goed als michael Jackson

    Seriously

    Een king of pop, is gelijk een van de grootste talenten op elk muziekvlak

    En hij zingt vals live:X


    Sorry maar dit is mijn mening


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Typisch iets voor Kanye. Kanye is wel goed hoor, maar hij is wel de laatste die ik King of Pop zou noemen. Dan nog eerder Justin Timberlake ofzo. Maar Kanye? No way.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg, ik mag die vent echt niet. Vind zijn muziek ook niks aan dus hij moet niet zo arrogant gaan doen en zoiets zeggen :')


    -

    Ik denk dat er eerder een Queen of pop komt, en dan denk ik aan Lady Gaga, zei is degene die nu meer platen verkoopt dan ieder ander ook, op michael jackson na dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik denk dat er eerder een Queen of pop komt, en dan denk ik aan Lady Gaga, zei is degene die nu meer platen verkoopt dan ieder ander ook, op michael jackson na dan.


    Is Madonna niet de Queen of pop?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Clumsy schreef:
    (...)

    Is Madonna niet de Queen of pop?

    Nou niet dat ik weet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is hij helemaal gestoord ofzo. ><

    hahaha mocht ie willen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Elvis Presley was de King of Rock & Roll. Michael was de King of Pop en dat zal ook altijd zo blijven. Niemand zal die status ooit meer krijgen. En de Queen of Pop is Madonna. En Kanye mag zeggen wat hij wilt, maar hij zal toch nooit die status krijgen. Dé sukkel.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Elvis Presley was de King of Rock & Roll. Michael was de King of Pop en dat zal ook altijd zo blijven. Niemand zal die status ooit meer krijgen. En de Queen of Pop is Madonna. En Kanye mag zeggen wat hij wilt, maar hij zal toch nooit die status krijgen. Dé sukkel.

    Presies ja kne toch maar 1 King of pop en 1 King of rock en 1 Queen of pop hebben.Na Elvis hebben we ook geen nieuwe King gekregen dus waarom nu wel.

    Nu alleen nog een Queen of rock en dan is het rijtje konpleet.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Clumsy schreef:
    (...)

    Is Madonna niet de Queen of pop?



    Ja Madonna is de Queen of Pop en Britney Spears is de Princess of Pop.
    Maar er wordt gezegd dat Britney Spears , nu ze terug is, binnenkort de Queen of Pop wordt en dan wordt iemand anders de Princess of pop
    Maar ze zeggen dat Lady Gaga de princess of dance is. Maarja, tsss Michael was de enige echte King of Pop. En niemand zal hem ooit kunnen vervangen. Kanye komt nog niet eens aan Michael's knie, als het op muziek, entertaiment, dance,...
    Kanye suckt gewoon te neig. Justin Timberlake is de Prince of pop, en er wordt gezegd dat als hij terug muziek wilt maken dan kan het heel goed zijn dat JT de King of pop wordt. Kanye is gewoon te dom , te slecht en te arrogant voor belangrijk te worden! Ps dat van Kanye is mijn eigen mening ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 14:54 ]

    Het is best wel arrogant om jezelf de king op pop te noemen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.