• Kanye West: "Ik ben de nieuwe King of Pop"
    Kanye West zegt dat ondanks dat hij even verdrietig is als ieder ander over het verlies van de echte King of Pop, Michael Jackson, de wereld toe is aan een nieuwe King of Pop, nu Michael overleden is. En Kayne kennende...denkt hij natuurlijk dat hij geknipt is voor deze rol!

    '' Eerst was dit Elvis (Presley), daarna Michael en nu in de 21e eeuw is het Kayne's beurt om de popwereld te regeren. Ik heb niets meer dan respect voor Michael, maar iemand moet de draad weer oppakken en niemand kan dat beter dan ik. Ik ben de nieuwe 'King of Pop''.

    We hebben zelfs gehoord dat Kayne de familie Jackson om hun zegen heeft gevraagd, maar ze hebben tot dusver nog niet gereageerd. Wellicht omdat ze nog steeds in de rouw zijn?


    edit:Elvis was de king of rock,maar ik heb alleen deze tekst gekopieerd van de bron waardat ik dit haal,dus het is hun schuld en niet de mijne


    Ik vind Kaynee niet slecht maar dat hij zichzelf de nieuwe king of pop vind,gaat er toch over hoor.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 21:22 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Kickson schreef:
    (...)


    Ja Madonna is de Queen of Pop en Britney Spears is de Princess of Pop.
    Maar er wordt gezegd dat Britney Spears , nu ze terug is, binnenkort de Queen of Pop wordt en dan wordt iemand anders de Princess of pop
    Maar ze zeggen dat Lady Gaga de princess of dance is. Maarja, tsss Michael was de enige echte King of Pop. En niemand zal hem ooit kunnen vervangen. Kanye komt nog niet eens aan Michael's knie, als het op muziek, entertaiment, dance,...
    Kanye suckt gewoon te neig. Justin Timberlake is de Prince of pop, en er wordt gezegd dat als hij terug muziek wilt maken dan kan het heel goed zijn dat JT de King of pop wordt. Kanye is gewoon te dom , te slecht en te arrogant voor belangrijk te worden! Ps dat van Kanye is mijn eigen mening ^^



    Ik vind Kayne West muziek goed vind ik, maar hij zingt zo damn slecht live echt erg ÖÖÖ

    Enja hij heeft een te hoge dunk van zichzelf,
    En hij gaat nooit gelijk MJ worden


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    De roem is Kanye naar zijn hoofd gestegen, dat die arrogant was dat wisten we maar om zichzelf nou the new King of pop te noemen vind ik te ver gaan en zo goed is die echt niet hoor, alleen één of twee liedjes van hem vind ik mooi, de rest vind ik niet mooi. Michael Jackson is and will always be the only King of Pop !. Dat is mijn mening :)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 15:09 ]

    In zijn dromen ja, Jezus. -.-

    Ik vind Kanye goed.. Maar hij is absoluut geen 'King of pop' ...


    You move me ......... Kurt

    Liess schreef:
    Elvis Presley was de King of Rock & Roll. Michael was de King of Pop en dat zal ook altijd zo blijven. Niemand zal die status ooit meer krijgen. En de Queen of Pop is Madonna. En Kanye mag zeggen wat hij wilt, maar hij zal toch nooit die status krijgen. Dé sukkel.

    voilà, meer heb ik daar niet aan toe te voegen! Behalve: die gast heeft zo een groot ego --

    Kanye de King of Pop, laat me niet lachen. Dan ben je pas echt erg, dat je van jezelf zegt dat je de nieuwe King of Pop word. Nee, MJ is de King of Pop en dat zal hij ook altijd blijven. En áls er al iemand die niuwe King of Pop word, dan is het zeker niet Kanye!! Daar is hij véél te arrogant voor.


    Inspiration can hit you any time

    Kayne heeft een dikke nek, en daarvoor alleen al verdient hij die titel niet. Die anderen hebben ook niet om die titel gevraagd dus waarom zou hij dat doen? Hij is gewoon een of ander idooit om zich zomaar zo te noemen.
    En sorry voor hem een idioot te noemen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat een egoïst.
    En die hele tekst klopt niet. Elvis was de King of Rock, Michael de King of Pop.


    a figment of your imagination

    Ik vind kanye niet echt pop maken, eerder Rnb

    Nooit. En er zal ook geen nieuwe King of pop komen. :'D

    Titel even aangepast.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 16:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ooit is een interview over hem gelezen ;
    waarin hij sprak over hoe hij de beste & de nummer 1 of the world was.


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Breakfast schreef:
    Ik vind Kayne eigenlijk slecht. :X
    Sorry.


    Ryan Dunn (ll)

    Mensen dit is fake.. Kanye heeft gezegd dat dit zijn woorden niet zijn


    BAM!

    Srry maar voor mij komt er geen nieuwe King of Pop.
    Michael Jackson is en blijft de king of pop.
    Het is toch niet omdat hij hier lichamelijk niet meer is dat zijn muziek zomaar vergeten word?
    NEE, voor mij komt er geen nieuwe King of Pop.


    Your Butt is Mine!

    RandomRhythm schreef:
    Mensen dit is fake.. Kanye heeft gezegd dat dit zijn woorden niet zijn

    Het zouden zijn woorden wel kunnen zijn :x


    -