• De stelling van vandaag luidt:
    Modelen waarbij je de ribben kan tellen mogen niet in een bikini over de catwalk lopen omdat ze dan een slecht voorbeeld geven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    MEE EENS , ER ZIJN AL TE VEEL MEISJES MET COMPLEXEN , DUS DIE MODELLEN MOGEN VAN MIJ WEL VAN DE CAT-WALK AF !!!!!!!!!!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Empire schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    all i need is love, all i get is homework

    niet eens.
    sommigen zijn van nature zo dun, maar als ze er natuurlijk alles aan doen om niet aan te komen en er ongezond en ziek bezig zijn, dan mogen ze van mij helemaal niet meer op de catwalk.


    All was well.

    Absoluut mee eens. Die meisjes mergelen zichzelf uit, en aangezien alle meisjes van rond de 16-17 beinvloedbaar zijn op dat gebied, zelfs als ze zeggen dat ze het niet zijn, is het niet goed om deze beelden te laten zien. Het is gewoon ongezond.


    Life is hard and then we die

    Sissel schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ze geven zeker en vast een slecht voorbeeld. Sommige jonge meisjes denken dan dat ze dik zijn en worden ook zo mager door altijd maar de diëten. En dat is echt niet goed voor tijdens de groei en in het algemeen eigenlijk ook niet. je wordt snel moe en kan na een tijdje bijna niks meer doen. Dus ik vind echt dat die modellen weg moeten en de kans moeten laten aan de mensen die niet dik zijn, en die ook hun kans verdienen.

    Agree. Ze mogen níet op de catwalk rond paraderen en ook níet in modebladen, want dat geeft net zo'n slecht voorbeeld.
    Xx


    FML

    Sissel schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Sissel schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    ~Lucky Cat~

    eens!
    Ik ben het wel een beetje eens met screamlouder, maar doordat er juist van die modellen zijn krijg je kinderen die dat ook willen. Zij willen ook model zijn en dan gaan ze ook zo vermageren wat heel verkeerd uit kan pakken. En dat zou juist niet zo moeten zijn.


    I Need To Shot Someone

    Ik vind dat ze een gewichtgrens moeten invoeren bij bepaalde lengtes.
    Als ze eronder zitten, dan helaas.


    I recycle my thoughts.

    Oneens. Ik kan alleen niet echt uitleggen waarom ofzo. Zolang ze mensen niet aansporen om ook zo dun te zijn vind in het prima.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens,
    zulke modelen geven en slegt voorbeeld.
    bij mij kun je ook bijna m'n ribben tellen aleen ik wil ook niet in een bikini gaan lopen


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    (on)eens, hier heb ik niet echt een mening. Met beide standpunten ben ik het wel een beetje mee eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het gewoon onzin dat ze zo dun moeten zijn ik vind het veel mooier als een meisje een beetje vet heeft ( daar bedoel ik niet dik mee maar dat ze gewoon normaal zijn ):Y)


    I'm your biggest night mare