• Wat mij wel handig leek, is dat in bijvoorbeeld een topic, dat je kan zien hoeveel pagina's er zijn. Want nu is het dus, 1 2 3 tot 10. En het leek me handig als er bijvoorbeeld 13 pagina's zijn, dat er bijvoorbeeld komt te staan 1 2 3 ... 11 12 13 ofzo. Snap je?
    Voor/tegen ?


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet het niet want er is een pijltje waar je moet op klikken en dan kom je helemaal op het einde (:


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    Ik weet het niet want er is een pijltje waar je moet op klikken en dan kom je helemaal op het einde (:

    Ja, maar daarvoor weet je nog altijd niet hoeveel pagina's er zijn.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vindt het nogal onnodig. Want als je dan een pagina nodig hebt, en het nummer staat er niet bij, moet je de hele tijd op de vorige pagina klikken.:X if you understand what i mean

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 14:25 ]


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    Ik vindt het nogal onnodig. Want als je dan een pagina nodig hebt, en het nummer staat er niet bij, moet je de hele tijd op de vorige pagina klikken.:X if you understand what i mean

    Ja, daar dacht ik ook al aan x'D


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Ja, maar daarvoor weet je nog altijd niet hoeveel pagina's er zijn.
    Is dat dan belangrijk? ;o Kan je dat ook normaal gezien niet een beetje afleiden uit hoeveel posts er zijn? Ik begrijp je standpunt eerlijk gezegd niet zo goed :8


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Is dat dan belangrijk? ;o Kan je dat ook normaal gezien niet een beetje afleiden uit hoeveel posts er zijn? Ik begrijp je standpunt eerlijk gezegd niet zo goed :8

    Eigenlijk had ik er nog niet aan gedacht om naar de posts te kijken :X
    Nouja, het moet van mij niet hoor, het was gewoon een voorstel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Eigenlijk ben ik tegen omdat zoals Honour al zei: 'Als je een pagina zoekt moet je heel de tijd op vorige pagina klikken.' (:


    Only losers can act the way you do

    Muhh, watn vraag.
    En kben oneens (theeft nie echt een nut nji)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik denk eerlijk dat het dan te druk zou staan. ;x
    Tegen.


    You'll never dream alone. <3