• Kijk, ik en mijn zus hebben al sinds mensengeheugenis (al 8 jaar) de grote kamer, mijn broer het kleine kamertje. Soms als mijn sietfbroer er is, slaapt hij ook in het kleine kamertje. Maar hij was er altijd maar een paar dagen. En ik ben bijna 16 dus ik verdien gwn een grote kamer. Nou, mijn stiefbroer woont sinds kort bij ons en mijn mam vond er niets beter op dan om van kamer te wisselen.

    1. Ben ik mijn superduperkoele bed kwijt, de ruimte, blabla
    2. Ik heb in die kamer zoveel meegemaakt, mijn eerste kus, mijn eerste liefdesverdriet, mijn eerste keer echt huilen, mijn eerste keer logeerpartijtje, er volgden er nog een hele hoop maarja. Heel die kamer zit vol herinneringen. En mijn moeder lijkt dat niet te snappen.

    Deze ochtend zijn ze begonnen met alles af te breken, mijn bed mijn kast blabla en zitten ze de nieuwe meubels van mijn broers erin te doen. Ik heb zeker een uur gehuild vannacht alleen in mijn kamer (mijn zusje is er niet)

    Wou ik even zeggen, en als je me nu zielig vindt, dan is dat maar zo. -,-'


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik ben het voor een deel eens met Hopeless maar ik vind het ook wel lullig..

    Silhouettes schreef:
    Dat is freaking oneerlijk. oô


    None but ourselves can free our minds.

    hij moet die ruimte maar verdienen. O.o sjonge, kom op zeg. dat is toch vreselijk. it's not fair. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wow das egt wel erg
    mij wille ze ook na een andere kamer verplaatse ma ik blijf volhoude da et ni moet :Y) en voorlopig lukt et nog :D
    tis wel erg da u ouders da ni snappe ö komaan die herinneringe worde gwn weggevaagd zo
    en das kei oneerlijk vo u ö


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Moet je is een nachtje stiekem ergens gaan logeren en hun creditcard meenemen en dan een briefje op tafel leggen; Mam, Pap, ik kom pas terug als ik mijn kamer terug krijg. Bedankt voor de creditcard...
    Kijken of je je kamer dan niet meer krijgt :'D


    Get back motherfuckerz'

    Esmaye schreef:
    Sorry, maar dat is vet gemeen, vooral tegenover jou. Je stiefbroertje woont er net en krijgt gelijk de grootste ruimte?
    Not fair, dude.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    BrokenDreams schreef:
    ö en waarom moet jou stiefbroer en je broer die kamer krijgen? :|


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Echt niet eerlijk ö


    Never run out of reasons to smile...

    Poor you. ):
    Ik snap het als iets wat met veel herinneringen word van je afgenomen. ):
    Het ís gewoon zwaar klote ><

    Jezus, lekker egoistisch zijn die gasten. >< Ik voel met je mee, ik heb ook diezelfde dingen gehad thuis. Moet je gewoon enge beesten in de kamer loslaten. :Y)


    You move me ......... Kurt

    De gene die dit heeft geregeld gedraagt zich als een S.O.B. Want jullie zijn al verdeeld in tweetallen, dus waarom naar een andere kamer? Het is kut, het kost moeite...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.