• Wat zou jij doen als je je favo bandlid van TokioHotel zou zien lopen in de stad .
    Zou je als een gek gaan gille en er op af renne als een kip zonder kop of zou je eerder gewoon flauwvallen ??
    Laat het ff wete =) ...

    Wahah!
    Jij denkt net als mij xP
    Alleen beeld ik me danin dat ze met zo'n klein busje opeens bij ons huis stoppen en vragen hier te overnachten of datik ze opeens in onsdorpje zie lopen. Ik weet niet wat ik dan zou doen. Denk dat ik eerst heel erg stil ga zijn, nerveus, hyper maar ik ga niet gillen denk ik. Da's té erg als ze juist voor je deur staan xP

    Mij afvragen wat die hier komt doe, hier is niets te doen XD En ook vragen of ik met hem op de foto mag(A)


    It's all for you, my butterfly.

    ik zou vragen aan bill (die is het leukste vind ik dan, maar de rest is ook leuk^^) of hij me wil addopteren, als weet ik wat, huisdier :P
    wie weet ^^


    i like cookies :Y)

    Samen met Christa Heilig gaan zingen, waarschijnlijk kijken ze om :D


    Sweet dreams will come true.

    ik niet hyper gaan gille fzo ik zou ook eerder stil zijn en in men eige denke , het zijn ook maar mense

    Samen met Christa Heilig gaan zingen, waarschijnlijk kijken ze om :D


    Eerst gewoon gaan zingen idd, dan al mijn moed bij elkaar zoeken om op ze af te stappen en handtekening vragen.
    En misschien wel proberen een praatje te maken ^^ (met mijn gebrekkig engels:P)


    bla bla bla

    Ik zou zo doen...
    Dju die lijkt verdorie goed op Gustav... MAAR DAT IS GUSTAV!!!
    *onderbewustzijn*: Waaaw, jij bent slim!
    en dan zet ik 3 stappen zijn richting uit en 4 terug, zou ik het doen of niet?? 5 naarvoor en 4 terug... stel dat ie me idioot vind of nie verstaat. 2 vooruit en eentje terug Rustig Phebe rustig blijven
    *Onderbewustzijn* PHEBE DOMME KOE STAP EROP AF!! NU OF NOOIT!
    raap ik alles bij elkaar en stap erop af (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou geen woord meer uit men strot krijge denk ik XP zelfs nog geen nederlands

    Ik zou zo doen...
    Dju die lijkt verdorie goed op Gustav... MAAR DAT IS GUSTAV!!!
    *onderbewustzijn*: Waaaw, jij bent slim!
    en dan zet ik 3 stappen zijn richting uit en 4 terug, zou ik het doen of niet?? 5 naarvoor en 4 terug... stel dat ie me idioot vind of nie verstaat. 2 vooruit en eentje terug Rustig Phebe rustig blijven
    *Onderbewustzijn* PHEBE DOMME KOE STAP EROP AF!! NU OF NOOIT!
    raap ik alles bij elkaar en stap erop af (A)

    ha da vindk wel een goeie xD

    DOOOOOOOOOOOOOD (lol)

    Ik zou Bill ontvoere na mij thuis :O

    that happend once.. maar het was niet mijn stad xD.. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk xD.


    Wie du mir, so ich dir.

    that happend once.. maar het was niet mijn stad xD.. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk xD.

    omg jaloezie:O

    that happend once.. maar het was niet mijn stad xD.. ik liep in Rotterdam.. en zij liepen daar ook doodleuk xD.


    ben je nou aan het lache :O:$

    Wat zou ik doen? .. [*denkt/*] Ik kijk eerst of ze het écht zijn, en niet flauwvallen denk ik |: ik zou eerder gillen of beetje panisch gaan doen >.< Nja, proberen handtekening te vragen? en blij zijn! ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]