• Wat zou jij doen als je je favo bandlid van TokioHotel zou zien lopen in de stad .
    Zou je als een gek gaan gille en er op af renne als een kip zonder kop of zou je eerder gewoon flauwvallen ??
    Laat het ff wete =) ...

    GILLEN, HYPEREN, SCHREEUWEN, ROOD WORDEN, BUITEN ADEM ZIJN, NOG EEN KEER GOED KIJKEN, OP TOM AFRENNEN EN M OMHELZEN, NIET MEER LOSLATEN TOT IK EEN HANDTEKENING KRIJG EN MET M OP DE FOTO (yeah)

    Als TH over straat zou lopen zou ik eerst.... een vreugedes dansje maken, dan stap ik verlegen op ze af en vraag om een handtekening en een foto. Dan probeer ik nog een gesprek aan te knopen en nodig ze thuis uit :D! Weden dat mijn ouders dan anders over ze zouden denken! Mjha, waarom zouden ze in dat pokke dorpje waar we over 2 weken naar verhuizen rond lopen? We hebben 1 winkelstraat en dat was het xD!


    Tears are crashing out of my eyes

    ik zou gewoon doen en zwaaien (en mijn allerliefste glimlach opzetten natuurlijk)

    Ik bedoel halloooow: bill wil zijn liefde tegenkomen op straat, en volgens mij gaat die liefde niet als een kip zonder kop op hem afrennen :P;)
    xxx

    eer zou ik ff zo kijken --> 0.o en dan gaat me hart tekeer en dan tom bespringen xD

    eerst proberen ademe en kijken of ze het echt wel zijn. Zo ja, rndkijken of iemand anders het ook ziet en dan zo traag en subtiel mogelijk benaderen :D

    Naar hem toe lopen hoi zeggen.
    Naar het eerst en beste muurtje lopen daar achter kei en kei hard krijsen.
    En dan terug komen en vragen hoe het gaat. :P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    als k ze zie , wordt ik waarschijnelijk wakker met hoofdpijn (flauwgevallen xD)
    of terwel zou ik zo HYYYPPPERRR zijn xD

    k zou denken OMg da kan niet, en gewoon doorlopen omdat ik denk dat het een lookalike is XD

    of ze me nu zien of ni men eerste reactie zou dit zijn:O!
    en ik zou met open mond stilstaan en naar ze gapen
    en als ze dan kijken zij zo: euhm hallo?:8 anybody home there(doeg) ik:O ..

    en dan: OMG TH!!!LIEBE IHR


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    eerst even heel goed kijken of ze het echt zijn en er dan gewoon op af lopen of ze met je op de foto willen:D


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    dan zou k gewoon recht voor hun neus flauwvalle dat ze me wel MOETEN helpen :D:D en dan word ik wakker en dan kijk ik recht in de ogen van bill ofsoo ^^

    Heeeeeeeel snel me vriendin bellen ( = Een super groote Tom-zot xD ) en haar overhalen om derict naar blankenberge te komen xD
    Kijken of ze het wel echt zijn en ze dan stalken xD
    Of heel subtiel heel de tijd voorbij wandelen zo da ze osn opmerken xD
    En als da alelmaal ni werkt ze ontvoeren en Bill op m'n kamer zetten xD


    >.<' omg Meligheid! xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Eerst super hard verschieten en dan mezelf verplichten rustig te zijn en glimlachen. En als ik niet alleen ben er op afgaan om een handtekening ofzo. Maar moest ik alleen zijn alleen glimlachen :'D XD


    Tanya is de beste.

    Ik zou beginnen huiveren, en bijna beginnen huilen..
    Ik moest ook huilen bij WB toen ik ze voor het eerst zag (A)

    Of ik laat ze met rust, als ze bijvoorbeeld haast hebben ofzo, of ik maak foto van ze, of ik maak praatje.


    blame the bully.