• Wat zou jij doen als je je favo bandlid van TokioHotel zou zien lopen in de stad .
    Zou je als een gek gaan gille en er op af renne als een kip zonder kop of zou je eerder gewoon flauwvallen ??
    Laat het ff wete =) ...

    ik zou gwn zo denken:
    'oke ines,, rustig ademen,, sebiet wandel je rustig op hen af en vraag je heel cool of je een handtekening kan krijgen =)....fffff,, oké nu!'
    nouja zo dus =D

    én met hun op de foto tuurlijk ;p

    eropaf gaan en men armen rond bill slaan en dan zeggen 'Hey Bill, geile brok, Rauwwtch' en hem dan een knipoog geven, en jah ^^

    Okéj xD dat is dus wat ik NIET zou doen
    Ik zou hem niet eens aan durven kijken xD

    (...)

    ben je nou aan het lache :O:$
    Ja en toen ook xD.. We lopen zo aan de overkant van de straat en Bill liep juwelier in met tom, en gusti ge en nog paar mensen.> Dus ik kei hard roepen BILL!! xD.. en die schrok zich kapot >.<XD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ja en toen ook xD.. We lopen zo aan de overkant van de straat en Bill liep juwelier in met tom, en gusti ge en nog paar mensen.> Dus ik kei hard roepen BILL!! xD.. en die schrok zich kapot >.<XD


    ?? das dus echt ofwa :O

    (...)

    ?? das dus echt ofwa :O
    nee ik zuig het uit mijn duim xD Tuurlijk is dat echt


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) nee ik zuig het uit mijn duim xD Tuurlijk is dat echt


    geshockt !!!:P

    ik zou erheen; rennen/lopen/huppelen/snelwandelen alles wat je maar kan bedenke XD
    en, heel lief vragen; handtekening + foto ? (A)
    en een gesprek proberen te voeren XD

    Ik zou naar ze toe lopen, en zenuwachtig met pen en papier een handtekening vragen en vragen of ik met een van hun op de foto mag..^-^


    My fairytail stinks, does yours?

    Keihard gillen: Wat moet je hier nou weer doen! en dan echt met zo'n lompe kop

    Bwa Kweeni xP
    Ik Denk DA Ik Ga Proberen Kalm Te Blijven xP
    Ma dA gA Wsl Ni Lukken!!xD
    Eum..En Een Hantekening + Foto Vragen Denk ik !!!
    En Dan Een Beetje Hysterisch Worden xP
    En Oh Ja xP
    Ik Zou Wsl Wel Tom Half Bespringen ofzo xP


    A Shipwreck In The Sand

    Ik weet niet wat ik zou doen. Ik zou er op af stappen en vragen hoe het gaat en achter een handtekening en voor de rest... weet ik niet.

    xD

    Ik zou op ze afstappen en met een angelface om een foto en een handtekening vragen(A)


    hou je mond joh =')

    14 juni dacht ik dat ik Tom zag lopen toen ik in de rij stond.

    Ik eerst heel goed kijken en tegen me pa zeggen: "Pa kijk Tom loopt daar, hij is het echt!" Aarzel ik even, durf ik niet xD maar pak ik toch vlug mijn foto van Tom en een balpen, loop ik daar naartoe, is ie nep xD xD xD

    Nou ehm zo zou ik dus reageren (A)

    (Foto van die Tom in mijn fotoalbum)


    Let the Night embrace you

    GILLEN, HYPEREN, SCHREEUWEN, ROOD WORDEN, BUITEN ADEM ZIJN, NOG EEN KEER GOED KIJKEN, OP TOM AFRENNEN EN M OMHELZEN, NIET MEER LOSLATEN TOT IK EEN HANDTEKENING KRIJG EN MET M OP DE FOTO (yeah)