• Wat zou jij doen als je je favo bandlid van TokioHotel zou zien lopen in de stad .
    Zou je als een gek gaan gille en er op af renne als een kip zonder kop of zou je eerder gewoon flauwvallen ??
    Laat het ff wete =) ...

    Ik zou hem een vraag stellen en dat is dan:

    Wat zou je doen als er nu een gele olifant met paarse stippen, van 10 meter lang emt vleugels jou ten huwelijk zou vragen. wat zou jij dan doen?

    IK MEEN DAT HE!!! ik denk dat ze me daan nooit meer zullen vergeten (ohja daarna nog een ahndtekening scoren :D)

    Ik denk ook da die u ni snel zullen vergeten dan xD


    We'll never be as young as we are tonight

    erop afrenne. (A)

    ik heb zo iets dat ik gwn altijd massas zenuwachtig ben en dan opeens in plaats van te doen wat ik verwacht looopt het heel anders

    dat had ik ook toen ik mijn hartsvriendin voor de eerste keer in ht echt ontmoette. :D ik zo heel van: owkey, dat komt NIET goed Ö komt ze aan en spring ik dat arme kind om dr nek <3 XD

    stond ik er achterna met een engelengezichtje bij (A)

    Kzou eerst staan hyperen bij een vriendin die mee is xD dan zouk staan flippen waaaaaah Bill sta hier wa moetik doen, dan zou ik hopen dat ik nog een beetje Duits kan herinneren dat ik uit het boekje dat ik vorige week kocht en dan hopen datie me leuk vind denkik xD en vrage of ie iets wil gaan doen .. iets gaan drinken ofzo xD

    zo eerst kijken en dan naar het boekske dak in mijn handn,heb want das et enige waar ik nog voor buitenkom om een tijdschrift te halen,
    dan trg naar Gustav naar da boekske trg naar Gustav en dan beginnen te gillen op hem aflopen en in zijn armen springen en hem niet meer loslaten en vervolgens overladen met kusjes
    al die oude mensen dan kijken van die-hebben-elkaar-ook-gemist

    dan zou ik ze wss met mijn beste vriendin tege kome want we zijn ongv. 24/7 bij elkaar...
    zij zou dan helemaal panisch gaan doen en wss gillend rondjes gaan renne
    dan heb ik ondertusse een rood voorhoofd doordat ik mezelf voor me kop heb geslage
    tsjaa dan zien ze ons wss aan voor mongolen
    en dan maar zo normaal mogelijk der op af lope en een praatje make en een handtekening score ofzow


    Dead but delicious

    Wat ik zou doen? Chill zijn zoals ik word genoemd. I'm Chill! En zo eens staan praten met hun. Maar dus niet Flauwvallen of Rondlopen met een kip zonder kop!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ich weiss das nicht.


    -

    handtekening,foto

    en dan hun stalke tot ze muh opmerke en dat ze dan zeggen gy moogt mee met ons voor derest van de tour xD en dan gaan ze zeggen we adoptere u ^^


    Gilles (ll)

    Ik zou eigelijk gwn eerst me ff knijpen of ik nii doom en dan zou ik nr Billie lopen waarna ik hem een handtekening vrg en foto smeek en men nr. geef en hem smeek om me te bellen en dan zou ik ng wa babbelen x)
    als hij dan weg is Bell ik dan Jolien en schreeuw ik in men GSM: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK ZAG BILL!!


    If music be the food of love, play on!

    Ik zou rustig een handtekening vragen =)

    Ik kijk eerst of ze echt zijn, dan loop ik naar ze toe en geef ze een rondleiding x'D Dan trakteer ik ze op een ijsje en dan smeek ik of ik een foto + een handtekening + concertkaartjes + backstagepasjes mag x'D

    Dan bel ik Françoise en roep keihard door de telefoon:

    WHAAH IK HEB EEN FOTO VAN MIJ EN TOM MET HANDTEKENING EN 2 CONCERTKAARTJES MET BACKSTAGEPASJES! En jij mag mee(A)


    a figment of your imagination

    super super super hyper worden x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Doorlopen.


    -

    Misschien een handtekening + foto, maar dan moet ik wel in een hele goeie bui zijn en niet de enige zijn. =}


    -

    Ik denk dat ik verstijfd blijf staan, en dan als er geen bewakers zijn rustig naar ze toelopen en om een knuffel vragen xD


    Life is hard and then we die