• Oke ik word er echt helemaal gestoord van, like de een zegt weer "Ja je kan beter met een BH aan slapen want anders krijg je hang tieten.." en dan zegt de ander weer, "Je kan beter niet met een BH aan slapen anders gaat ie kapot" like, wat is nou beter? Met BH aan slapen of zonder? >.<

    x×x

    Hangtieten krijg je pas op je 40e en bovendien is een BH 's nachts niet zo goed voor je poriën.

    Ik slaap gewoon nooit :P

    Nee, maar ik slaap zonder, dat is beter


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb altijd gehoord dat zonder beter is :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ga zonder

    Behalve als ik heel moe ben (als we terug komen van het vuuurwerk met nieuwjaar ofzo) maar dan spring ik gewoon met kleren en al in bed


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ligt eraan, meestal met. mij is vroeger gezegd dat als je met slaapt, ze dan mindder snel groeien, maar ik wil ze niet groter. Maar zonder is wel confortalbeler, tenzij je supergrote hebt, dan stik je als je op je rug ligt


    Run, but you can't escape

    Ik slaap met. Maar dat is ongezond, en meestal vergeet ik hem gewoon uit te doen. Dus beter zonder slapen.


    All this dampness is damp.

    wunschen schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.


    Same here.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik doe met
    ik zou niet willen dat ze in men gezicht hangen ghahahahahahaxD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat nou goed of slecht is, ik vind slapen met een BH gewoon kut (krul)

    Zonder.

    1. ligt lekkerder.
    2. je ken dr kk van krijge.
    3. is me gwn aan geleerd xD

    En dat je hangtiete krijgt als je zonder slaapt is echt onzin xD
    Als je gaat zwemmen en een badpak draagt.. dan krijg je toch ook geen hangtiete xD


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    zonder!


    There's nothing like us.

    Ik slaap meestal zonder. Omdat ik dat prettiger vind.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Bij mij wisselt dat af, eigenlijk. Soms slaap ik met, soms zonder.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik slaap altijd zonder, met BH kan ik gewoon niet slapen, zit niet fijn.


    we've only said goodbye with words

    Zonder is beter door die boord onder je borst omdat dat niet goed is dat dat ook nog eens snachts duwt.


    Keep on smiling