• De stelling van vandaag luidt:
    in een klas met meer dan 25 leerlingen, krijgen de leerlingen niet die aandacht die ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik vind van niet.Ik zat 3 jaar geleden met 28 leerlingen in de klas en er werd voor iedreen aandacht gegeven.Natuurlijk werd er iets meer aandacht gegeven aan de kinderen die iets niet goed kunne , maar da is tog normaal ? (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    mee eens
    alhoewel ik zat in een klas met 14
    en daar kreeg je ook niet genoeg aandacht


    One Day you'll remember me...

    Mee eens. Mijn klas heeft iets van 28 leerlingen, vorig jaar 30. Het werd té druk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    eens!
    ik zat in een grote klas en het was een chaos
    nu ga ik naar een kleine klas
    leer je veel meer in de lessen


    dress me, i'm your mannequin.

    Eens.


    Life is hard and then we die

    Eens, ik zat in het lager in zo'n klas. En dat was een ramp,heel het lager door heb ik kinderen zien komen en gaan. de juf moest ons in 3 groepen verdelen tijdens de les.1groep zelfstandig,1 die sommige dingen meevolgen en 1 die alles meevolgt en voortdurend luidop met de juf aan bord werkt. Er waren gewoon enorm grote niveau verschillen en veel meer ruzies.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 18:53 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Mee eens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Inderdaad, ik zit in een klas met 29 kinderen, en daardoor zijn wij niet te houden.

    ik ben het er wel mee eens. ik zit in een klas met meer dan 30 leerlingen. En er is een zo'n (...) kind die altijd alle aandacht opeist. En die krijgt hij ook altijd. ik denk dat een klas met minder kinders veel gezelliger is.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ja, en wat wou je eraan doen?
    Die leerlingen moeten maar zelf voor zichzelf zorgen als ze iets willen bereiken en als ze problemen hebben gewoon de leerkracht na de les spreken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens, als je met zo veel mensen zit.
    Kan de leerkracht niet genoeg aandacht besteden aan iedereen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Oneens.

    20 zou ik ideaal vinden xD (ik zit nu met 32 mensen :S)


    *uNkNoWn*

    Bij leuke leerkrachten Eensch, bij vervelende Oneensch. Ik heb best veel leuke leerkrachten op school (op 2 vervelende na) en ik zit volgend jaar in een klas met 31 menschen O.O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mee eens.

    alleen de lievelingetjes, of de pesters & irritante kinderen krijgen aandacht. De rest niet. Maximaal 20 kinderen zou beter zijn -mn broertje zit in een klas met 31 kinderen ofzo-


    Destroy what destroys you.