• De stelling van vandaag luidt:
    in een klas met meer dan 25 leerlingen, krijgen de leerlingen niet die aandacht die ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik zit in een klas met 30 mensen. ik vind het wel fijn, dan krijg je niet zo vaak de beurt om een antwoord op de vraag te geven.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    mee eens!!!


    ItWasn'tMe..x

    dat is niet zo, want als je aandacht nodig hebt. moet je dat vragen, en niet verwachten. zelf zit ik in een klas met vierentwintig, en heb er totaal geen moeite mee.


    make things right before you get to sleep.

    Eens, ik heb heel lang in kleine klasjes gezeten van maximaal 10 tot 15 leerlingen, en dan heeft de leraar gewoon veel meer tijd om iedereen te helpen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    100% waar. Tenminste, in mijn klas.:$


    *insert philosophical cringe expression here*

    gehe$
    ik weet het niet.
    ik zit namelijk in een klas van 17 kinderen aangezien ik stroom 2 doe.


    Life is a beautiful struggle

    ben ik het niet mee eens.
    In mijn klas zitten er bijna 30, en alles gaat perfect. :Y)
    Maar ligt er volgens mij wel aan wat voor soort onderwijs je doet. Leerlingen op mavo enzo hebben meestal iets meer uitleg en aandacht nodig dan leerlingen die havo of vwo doen.

    Niet persoonlijk bedoelt. x'D


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    jaa,, want ik zit in een klas met 32 kinderen, en daarvan hebben we 7 adhd'ers waardoor de docenten alleen maar met hun bezig zijn en ze geen les kunnen geven

    eens, zit alleen in 26 maar dat maakt niet uit XD

    Assassin schreef:
    Nou... Ik zit in een klas met 6 mensen ofzo, soms krijg je teveel aandacht, andere momenten juist totaal niet of de verkeerde...
    Maar ik vind dat een klas maximaal 20 leerlingen moet hebben, das ook beter handelbaar voor leraren.

    Hingucker schreef:
    Eens.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    bwah