• De stelling van vandaag luidt:
    in een klas met meer dan 25 leerlingen, krijgen de leerlingen niet die aandacht die ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vorig jaar zat ik met 28 in de klas en nu met 6, en ik krijg nog altijd even veel aandacht als vorig jaar. Maar het hangt van de leerkracht af. Somige leerkrachten hebbe een paar 'lievelings leerlingen' en dan geve ze hun veel meer aandacht dan de andere en dat vind ik best wel oneerlijk ^^ Maar eigenlijk ben ik er wel mee eens :] ookal hou ik niet van aandacht van leerkrachten x]


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    ik vind het kloppen!
    toen ik in de 1e/2e zat, zaten we ook met zoveel mensjes en niet iedereen kregen even veel aandacht. nu zit met 5(normaal 8 of 10) mensjes in de klas (speciale school genaamd de time out)(voor mensjes die hebben gespijbeld, problemen met de leraren en veel meer) en dat is veel beter iedereen krijgt hetzelfde aandacht. en dan is het ook nog eens rustiger

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oneens, ik zit nu in een klas met 30 kinderen en het gaat met bijna iedereen wel goed.

    oneens, ik zit in een klas van 31 kinderen. Als je iets niet snapt ofzo dan word het gewoon uitgelegd.. bij mij op school krijg je in een grote klas genoeg aandacht (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 10:36 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb een klas met 24 mensen en er is een jongen die vraagt de heletijd iets aan zijn mentor en dan loopt de mentor hem zo voorbij om iemand anders te helpen xD dat is zielig dus eens.


    Dragons are like... ME!

    Mee eens.
    In mijn klas zitten nu 29 kinderen, en iedereen haalt onvoldoendes, omdat ze niet goed kunnen opletten door de drukte. En onze leraren stoppen soms even met de les, omdat ze het dan te druk vinden, dus dan krijgen we niet heel de stof, en dan halen we dus onvoldoendes, zegmaar XD.


    Smiling but close to tears.

    Ik zit in een klas met 33 leerlingen. Gaat prima. (;


    -

    Nou, vorig jaar zat ik in een klas met 12 kinderen (in groep 8) en daar zaten een paar vervelende jongens, maar het ging verder wel goed.

    Walter schreef:
    Ik denk dat dat vooral ligt aan de leerling zelf. De ene heeft meer aandacht nodig dan de ander.


    Just a simple "I love you" (:

    Eens. En er wordt dan ook veel meer orde gehouden enzo. Ik zit in een klas van 28 leerlingen en het is nooit één moment stil.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het er wel mee eens, hoewel het van zowel de leraar als de leerling afhangt. Een goede leraar weet zijn aandacht te verdelen en ziet welke leerlingen nog apart aandacht nodig hebben. En een leerling kan ook aandacht vragen als hij/zij die nodig heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mmjah..
    Ik zit in de klas met 22 kinderen.
    Is wel goed hoor.
    Maar meer dan 30 vind ik egt TE veel.

    Ik zit op quest, en zit met 50 mensen in een klas, (Maar we zitten niet met alle vakken bij elkaar, we hebben Q1a en Q1b) Maar meestal wel bij elkaar en dat is gewoon wel gezellig!
    Maar we krijgen niet vaak aandacht ofzo, maar het is meer dat we alles zelf moeten uitzoeken enzo, echt heel leuk! xx

    Mee Eens want een leerkracht kan nooit alle leerlingen tegelijk aan

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 17:56 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.