• De stelling van vandaag luidt:
    in een klas met meer dan 25 leerlingen, krijgen de leerlingen niet die aandacht die ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil liever geen 'persoonlijke' aandacht van mijn gymleraar.. Ook niet van mijn Muziekleraar. Zijn pedofielen. Alle muziekleraars zijn pedo's. Dusja.. Ik vind het wel goed met 29 x3


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    ik heb altijd al in een klassen gezeten van bijna 30 leraren en iedereen krijgt genoeg aandacht


    A woman's best make up is her smile

    Ik zat ana eht begin van dit jaar in een klas met 32 leerlingen maar er zijne r nu nog maar 28 (4 zijn eruit gegaan) .En dat is nog steeds veel te druk. Dus ik ben het ermee eens.


    behind very angel is a demon

    Klopt. Krijgen we al niet bij een klas van 16 volle aandacht ö, we zitten ook altijd MNEERMNEERMNEERMNEER MVROUWMVROUWMVROUW net zolang totdat ze komt [a]


    I don't need words to feel those lips.

    welleuh, heel de lagere school zat ik in een klas van 24-27, nu in een klas van 18, en ik heb de indruk dat leraren me nu minder aandacht geven .. waar ik blij om ben (a)

    Wij hebben een klas van 30.! En mega gezellig en iedereen krijgt voldoende aandacht.! duss ik ben het niet eens.!


    Haat aan JUSTIN BIEBER Haters.!

    mee eens.
    ik heb op de basisschool met 25 in de klas gezeten
    en op de middelbare altijd onder de 20.
    Het is gewoon te merken dat een leraar zijn aandacht niet goed genoeg kan verdelen over zoveel leerlingen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    in universiteiten zit je met 400 man , daar krijgt niemand aandacht :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mee eens, ik heb een drukke klas en sommige leraren weten nog niet eens hoe mijn klasgenoten heten, ookal geven ze ons al bijna 2 jaar les.

    nee geeft amper verschil, ik zit met 33 kinderen in de klas en we krijgen genoeg aandacht (teveel want we woden steeds eruit gestuurt, altans ik)

    Dat hangt af van hoe vervelend de klas is en hoe goed de leraar is in orde houden.


    I clicked my heels and wished for you.

    ja mee eens ik zit meenstal in een klas met 30 en dan als je iest niet snapt kan de leraar het je niet even uitleggen


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Oneens. Ik zit in zo'n klas (30 volgens mij), maar het valt op zich wel mee. Bovendien kan je ook zelf naar de leraar toe gaan als je iets niet snapt, toch?


    You are beautiful, you are love.

    Ons klas heeft 21 leerlingen..


    Ik heb niets te zeggen want ik ben de nerd van de
    klas,(nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mee eens,
    Ik zit met aardrijkskunde bij TL. Ik zit zelf in Kader dus dat verschilt best wel. Wij hebben zullen we maar zeggen 'extra' hulp nodig. Maar dat krijgen we ook gewoon niet. En onze mentrix zei tegen ons. Jullie moeten proberen vooraan te komen zodat jullie goede uitleg krijgen. Maar dat hele lokaal is volgepropt zodat wij weer achterin aan de computers moeten zitten.


    Dus ik ben er mee eens :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:06 ]


    "Don't look back, you're not going that way."