• Ik ben fcking shaggerijnig want ik heb dus twee hele goede vriendinnen ; Let's call them Linda en Roos. Linda was eerst echt mijn beste vriendin op school en Roos was heel goed bevriend met Lisa, maar Lisa is nu dus afgestroomd en Roos en Linda hebben heel veel samen gedaan in de vakantie terwijl ik weg was. en nu zijn ze dus lekker met zijn tweetjes HV en weetkveel wat. ik word er echt boos van want Roos eigent linda helemaal aan zich toe ; ''LINDA KOM NAAST MIJ ZITTEN.'' ''LINDA HIER IS EEN PLEKJE VRIJ.'' ''LINDA MAG IK NAAST JE ZITTEN?'' enzovoort. en ik word er dus dik buitengesloten. ik kan hier echt niet tegen en nu ben ik vet boos. en ik ga morgen ruzie maken denk ik met ze want ik weet zeker dat als ik dat zeg dat ze boos worden x_x


    We can only learn to love by loving.

    Buh, wat een kutvriendinnen heb je -kent- maar wat is/zijn HV? ;x

    Conspiracy schreef:
    Buh, wat een kutvriendinnen heb je -kent- maar wat is/zijn HV? ;x


    hartsvriendinnen
    x.x zeg maar BFF's fze

    k ben nu echt zo boos


    We can only learn to love by loving.

    Ohh dan ken ik.. Irri he.. Moet je gewoon met iemand andere ook zo gaan doen.. xD Dat helpp echt..


    ...

    dat ken ik D: echt vreselijk kut


    BAM!

    Grrrrrrrr. (cat) Kutmensjes.

    Dat is inderdaad wel kut oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh had ik ook vorig jaar.
    Ik was acht weken niet op school geweest wegens ziekte.. en toen ik terug kwam ging mijn vriendin met iemand om, die ze voordien totaal niet leuk vond en die eigenlijk wel een vriendin in klas was van me.
    Maar goed, dan kwam ik terug en ik leek net het vijfde wiel aan de wagen. Dan ben ik hun maar wat gaan negeren.. en toen kwamen ze enkel naar me toelopen als ze iets nodig hadden. Voor mij was het al snel duidelijk.
    Dus een tip, hoe rot dat het ook voelt, negeer ze even een beetje.. kom met anderen overeen! En dan zie je het wel hoe ze gaan reageren.

    Negeren en als ze niks door hebben de harde waarheid zeggen!


    Some angels have no wings.

    Zoek iemand anders die dat niet doet en wel een goeie vriend(in) is ?

    suc7 :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    YEAH ik zie mijn naam hihi x3.. Maar eh das vet lullig.


    I build a house for your bones!

    dat is echt k*t x_x