• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    euh..ik weet het eigluk nimeer..
    ik denk dat het kwam toen met een vriendin van toen,in de tokio hotel tijd.


    Imperfection Is Beautiful

    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 9:16 ]

    Na een tijdje fan zijn van TH, ging op zoek naar quizzen van ze. Geen verhalen maar gewoon Quizzen om te zien hoeveel ik van ze wist, samen met mijn nicht en vriendin. En toen kwamen we op deze site terecht. Ik ben de enige van de drie de erop zit x). En ben totaal verslaafd.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 9:17 ]

    alheilige google


    BAM!

    Ik was plaatjes aan het zoeken van tokio hotel en toen ik op een plaatje klikte opende opeens Quizlet zo vanonder. Waarschijnlijk ben ik er dan blijven op surfen en vond ik 'm zo leuk dat ik me geregistreerd heb ;D

    Via Julie (:


    - hoi ;D

    Ik via: http://www.quizlet.nl/users/Thelovegone1/


    *uNkNoWn*

    ik zocht een quiz over tokio hotel en toen kwam ik terecht op quizlet.
    En ben blijven surfen op Q. en toen heb ik een acount aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 9:33 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.

    same.


    i need you like a heart needs a beat.

    Via google, omdat ik plaatjes van oa TH zocht. Toen kwam ik op deze site terecht. Heb hier toen eerst een tijdje rondgehangen zonder account, maar toen toch maar 1 aangemaakt =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik was in mijn fabeldierentijd(nu nog steeds)
    en ik zocht site's over fabeldieren en ineens kwam ik een quiz tegen en ik heb een account gemaakt


    ~Lucky Cat~

    Google, ik was plaatjes aan het zoeken en kwam zo toevallig op deze site terecht.


    I am an idiot, I move.

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.

    Ik had precies hetzelfde :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik verveelde me, en toen ging ik zoeken naar quizzen en kreeg ik dit :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    IK zoekte 3 jaar geleden typte tom kaulitz in bij afbeeldingen google.. En toen zag ik een mooie foto en klikte ik er op en toen kwam ik bij quizlet.. En toen waren en maar een paar verhaaltjes.. En ik heb zelfs gezien wie dat is begonnen.. Maar ik weet niet meer wie dat is ...


    ...