• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Via een vriendin, 2 jaar terug, was Tokio Hotel ook helemaal in enzo. Dus ja zo, maar ik zei dat ik geen acount wilde hebben, dus deed ik dat niet, maar aangezien ik toch elke dag erachter zit en eigen verhalen ook wil opzetten. toch een acount genomen, en nog steeds elke dag achter quizlet. Maar de laatste tijd niet meer zo. Begint saai te worden ;4


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Vriendin.

    Een vriendin van me was Tokio Hotel fan en had een quiz gemaakt hier. En de link had ze in haar msnnaam staan. Dus ik kijken en het beviel me wel. :Y)
    [/ik was stiekem al fan van TH toen]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    Same here.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Conspiracy schreef:
    Ik was plaatjes aan het zoeken van tokio hotel en toen ik op een plaatje klikte opende opeens Quizlet zo vanonder. Waarschijnlijk ben ik er dan blijven op surfen en vond ik 'm zo leuk dat ik me geregistreerd heb ;D


    *Sluit zich bij haar aan*

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Heheh, via mijn zusje, die was een verhaal aan het lezen /3jaarterug en toen wou ik dat verhaal ook lezen en heb ik gelijk een account aangemaakt.
    Ik denk dat ze erop kwam via de plaatjes, want ze was echt zo'n kind dat elke plaatje van hun zocht en opsloeg. xD


    Your make-up is terrible

    Conspiracy schreef:
    Ik was plaatjes aan het zoeken van tokio hotel en toen ik op een plaatje klikte opende opeens Quizlet zo vanonder. Waarschijnlijk ben ik er dan blijven op surfen en vond ik 'm zo leuk dat ik me geregistreerd heb ;D


    het zelfde;)


    Never forget the things that make you smile

    Conspiracy schreef:
    Ik was plaatjes aan het zoeken van tokio hotel en toen ik op een plaatje klikte opende opeens Quizlet zo vanonder. Waarschijnlijk ben ik er dan blijven op surfen en vond ik 'm zo leuk dat ik me geregistreerd heb ;D
    Same here


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Vriendin ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Een vriendin stuurde een foto van Bill/Tom en daar ging ik naar kijken, en toen zag die site er wel leuk uit.


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    ik maakte er af en toe al quizjes op en toen zei een vriendin dat je er ook verhalen op kon typen. en ik typte al een verhaal op (dreuzels.com) dus ik hier een acount make en typeeeeeee =D


    Love is the movement <3

    Van Digidier. (nerd)

    Ik had daar een vriendin die me opeens pb'de en vertelde over een fantastische site waar ik op moest klikken en haar account moest opzoeken. En toen had ik dat gedaan en toen heb ik me geregistreerd en toen kwam ik tot het besluit dat ik die site inderdaad fantastisch vond. ;D


    You'll never dream alone. <3

    Kindertent


    Life is hard and then we die

    Ik zag heel veel quizjes op google staan en toen zag ik het woord 'forum' en toen kreeg ik twinkle eyes en meldde me aan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Via Google, toen ik 3 jaar geleden opzoek ging naar nieuwtjes over Tokio Hotel :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!