• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    via me dochter en ook toen nog op de bribble chat veel over gehoord.


    muziek altijd overal

    Ik zocht op Google voor plaatjes van Tokio Hotel, en toen stond er steeds onder www.quizlet.nl.

    Vandaar. :Y)


    -

    Doordat ik foto's van TH zocht op Google en toen stond daar een foto van Draco Malfidus tussen en daar klikte op en toen kwam ik hier uit. :')
    Maar pas een halfjaar laten heb ik hier een account aangemaakt.

    google..

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    same.. xD


    It's not the same without you.

    jeej mijn zus kwam er achter geen idee hoe en toen ik stele van mijn zus:X


    I Got My Party Tonight<33

    ik was fan van Tokio Hotel en een vriendin van mij ook dus we spraken samen af. en zij kende quizlet maar zit er nu niet meer op :)

    xx<3

    Fortuna schreef:
    Via Julie (:


    I recycle my thoughts.

    via Esther/Blondine (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:46 ]


    <3

    ik zoch plaatjes van tokio hotel op,..en naja,..bijna 95% van de plaatjes tegenkomt stond bij quizlet:P

    dus daarop gekeken,..
    en toen was ik verslaaft,...
    en zo te zien hebben veel Zo Q ontdekt:P

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    Let's do this poo

    Vorig jaar was ik nog TH van dus ik foto's van Bill zoeken en toen opeens kwam ik bij quizlet dus ik vond het wel lowl dus heb een account gemaakt


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    2 vriendinnen van mij url=http://www.quizlet.nl/users/Joliieeeen/]Jolien[/url] & [url=http://www.quizlet.nl/users/GoldenShot/]Tinne[/url die ook voor Tokio Hotel waren zeide dat ik een account moest maken op deze site, had ik dat gedaan maar ik kwam er nooit op. Een 2 weken later kwam mijn bf af met allemaal verhaaltjes van Th waarbij dat kind al 2 keer naar bed is geweest met Georg en met bill ook al enzo, blijkbaar was dat dus dezelfde site en sindsdien zat ik op Q, ghaha. :9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    ow hahaha, Dus het meeste van de tokio hotel plaatjes en via vriendinnen. Grappig dat we bijna allemaal hetzelfde hebben! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een vriendin vertelde me hierover. Dat je hier verhalen kon lezen. Ik snapte er geen fuck van, maar ik had een profiel gemaakt. En sindsdien heb ik het Quizlet-virus (:
    & Het is het beste wat me is over komen, wnat anders had ik Elke nooit ontmoet O:
    <3


    Like a phoenix rising from the ashes