• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Miauw schreef:
    Via google, omdat ik plaatjes van oa TH zocht. Toen kwam ik op deze site terecht. Heb hier toen eerst een tijdje rondgehangen zonder account, maar toen toch maar 1 aangemaakt =)

    same here^^ het heeft like 2 maanden geduurd eer ik een account aanmaakte :x

    ook via dat plaatjes van tokio hotel verhaal x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ff denke...
    ik zocht plaatjes van fabelwezens,en een keer wilde de "bekijk afbeelding op ware groote" niet werken^^* zo kwam ik dus op Q^^

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 10:52 ]


    stay Nyappy

    GOOGLE: Bill Kaulitz

    (:


    007

    Ik denk zoals de meeste wel door plaatsjes van TH op te zoeken en toen opende beneden zo'n pagina van quizlet met een quiz van TH en toen maakte ik die en bleef ik op quizlet :'D


    All was well.

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.

    bij mij juist hetzelfde :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik zocht altijd veel quizjes, en toen kwam ik op Q. en ben ik door blijven surfen. en maakte ik een account aan


    To The Stars Through Adversity

    ik had mij mistypt en ben zo op quizlet geraakt en kben dan een verhaal beginnen lezen en keb dan een acount gemaakt


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    raindrups schreef:
    ik had mij mistypt en ben zo op quizlet geraakt en kben dan een verhaal beginnen lezen en keb dan een acount gemaakt

    Wat moest het dan zijn? x'D


    - hoi ;D

    Ik typte Bill Kaulitz in op Google en kwam overdreven veel Quizlet tegen, ben hier blijven plakken een hele tijd zonder account en toen ik zelf wou schrijven heb ik een account aangemaakt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmmm, mijn beste vriendin had een account, en ze vertelde me er wel eens over. En toen een paar maanden later zocht ik bij Google een quiz en kwam ik hier terecht. :')


    You move me ......... Kurt

    op google plaatjes zoeken, en toen kwam ik op quizlet terecht^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik kreeg het via twee van mijn beste vriendinnen,
    Lies (Honour) en Laura (Boulevard)


    Just a simple "I love you" (:

    Undertaker schreef:
    Ik verveelde me, en toen ging ik zoeken naar quizzen en kreeg ik dit :'D

    Ik was toen nog Tokio Hotel fan, dus ik ging veel plaatjes zoeken. Een keer stond er www.quizlet.nl in de balk, dus ik ging kijken, en ik was zegmaar verkocht :33 ik vond het megacool 8D


    Destroy what destroys you.