• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Via mijn allerliefste nichtje.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 11:47 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    ok

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zocht via google naar een site waar je quizzen kon maken in de vakantie en toen kwam quizlet eruit =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik via Sprinkles, een hele lieve vriendin van mij n_n

    Via een vriendin die het weer van een andere vriendin had.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een vriendin van een vriendin liet het een keer zien, ik vond de site wel cool en ging er daarna thuis een account opmaken xD en voilaaa, zit er 16 september 2 jaar op (yeah) En ik zou niet meer zonder kunnen

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 12:31 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Via mijn zus. x-x
    En die waarschijnlijk ook via dat Bill Kaulitz-plaatje-gedoe. ;D

    Door een vriendin die Quizlet helemaal geweldig vond ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Via Krul _O_=3

    Doordat ik een tweetal jaar geleden fan ben geworden van TH en toen foto's zocht via Afbeeldingen en ik kwam steeds maar terug uit op Quizlet. Ik werd nieuwsgierig naar wat dat was en taddaam! Ik ben al sinds toen verslaafd aan Q. ! ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geen idee hoe het kwam, maar plotseling ontdekte ik Twincest [No haters] en die ben ik beginnen lezen. En toen heb ik mijn profiel aangemaakt (na een jaar ofzo op Q te zitten x'D )


    Never run out of reasons to smile...

    ik was iets aan het zoeken van th. En toen kwam ik Q tegen,ik begon verhalen te lezen werd verslaaft en nog heel wat heb ik een profiel aangemaakt.


    Everyone smiles in the same language.

    2 jaar geleden bij google bij het profiel esmesje :P

    Door een vriendin. Al zit zij hier niet meer op denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker